REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Rośnie liczba użytkowników serwisu foodpanda.pl

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 01-09-2014, 13:01

Dynamiczny rozwój serwisu foodpanda.pl w ostatnim półroczu pokazuje duży potencjał polskiego rynku zamawiania jedzenia online. Przez pierwsze sześć miesięcy bieżącego roku serwis zanotował wzrost liczby użytkowników aż o 64 proc. w porównaniu do drugiej połowy roku 2013, a klienci zamówili o 81 proc. posiłków więcej.

REKLAMA

Możliwości i szanse jakie daje foodpanda.pl dostrzegli nie tylko lokalni gracze, ale także restauracje sieciowe. Najlepszym dowodem na to jest współpraca z McDonald's. W styczniu 2014 polski oddział foodpandy, jako pierwszy w Europie wprowadził test usługi McDonald's w dostawie.

Łącznie w ciągu dwóch pierwszych kwartałów 2014 roku serwis pozyskał 318 restauracji w całym kraju, osiągając liczbę przekraczającą 1 500 restauracji partnerskich. Stanowi to blisko 10 proc. całego polskiego rynku gastronomicznego.

Wpływ na dynamiczny rozwój miały dodatkowe środki, które berlińska centrala pozyskała w lutym br. Kwotę 20 mln dolarów w globalny rozwój serwisu zainwestował fundusz Phenomen Ventures. Ponadto w tym samym miesiącu na Mobile World Congress w Barcelonie, Nokia ogłosiła, że na jej telefonach aplikacja foodpanda będzie dostępna jako aplikacja preinstalowana. Spora część środków z dofinansowania została także przeznaczona na nową wersję aplikacji mobilnej foodpanda, która pojawiła się w czerwcu. Aplikacja foodpanda 2.0 ułatwia proces składania zamówienia przede wszystkim dzięki nowemu, bardziej intuicyjnemu interfejsowi. Jednak największym jej udogodnieniem jest to, że daje ona użytkownikowi możliwość dokonania płatności z poziomu smartfona.

Ponadto w czerwcu br. foodpanda.pl ogłosiła przejęcie rosyjskiej platformy do zamawiania jedzenia: Delivery Club. Z połączenia dwóch firm powstanie największa platforma do zamawiania jedzenia w Rosji.

Według analiz dziennika Financial Times, rynek zamawiania jedzenia online wart jest ponad 70 mld dolarów. Szczególnie łakomym kąskiem dla dużych graczy są rynki wschodzące.

- W nadchodzących miesiącach pragniemy jeszcze bardziej zintensyfikować nasze działania. Chcemy pozyskać kolejnych partnerów, wciąż udoskonalać nasz produkt, poprawiać jakość obsługi klienta, a także zainwestować większe środki w marketing, utrzymując stały, wysoki wzrost rozwoju naszego serwisu - zapowiada Michał Rokosz, dyrektor zarządzający foodpanda na rynkach CEE.

Foodpanda to aplikacja mobilna i portal internetowy umożliwiający zamawianie posiłków z ponad 1 500 restauracji w Polsce, w tym m.in. z McDonald's, Subway, Salad Story, Da Grasso czy Noodle w pudle. Foodpanda jest obecna w 40 krajach, na 5 kontynentach. W Polsce serwis został uruchomiony w lutym 2013 roku.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 495) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH