Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Costa Coffee stawia na social media

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 28-01-2016, 14:04

Costa Coffee w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej stawia duży nacisk na social media i wykorzystując potencjał Instagrama.

Najnowszy koncept nowatorskiego projektu COSTAgram pozwala – za pomocą tagów – przemieszczać się po publikowanych materiałach – zdjęciach i krótkich filmach.

Inspiracją dla przekazów na profilu marki na Instagramie stała się najnowsza kampania „Kawiarnia z serca Londynu”. W najnowszej odsłonie projektu ruszyły aż 3 profile – Mistrzowie Latte Art (@mistrzowielatteart), Flat White (@flatwhite_costacoffee) oraz Corto (@corto_costacoffee). Nowe profile uzupełniają istniejące profile, które powstały przy okazji startu wiosennej oraz letniej kampanii reklamowej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • artmetic ekonsulting 31-01-2016, 01:38:
Promocja w social media, marketing internetowy, branding:

artmetic.pl

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH