Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

CulinaryOn - międzynarodowy projekt kulinarny debiutuje na polskim rynku

CulinaryOn to największe studio kulinarne w Azji i Europie oraz wyjątkowy gastronomiczny plac zabaw, który zapewnia niezapomniane emocje na eventach dla sektora B2B oraz klientów indywidualnych. Założona w 2012 roku w Moskwie firma ma globalne ambicje. Opisuje się jako "Kulinarny Disneyland", gdzie pod uważnym kierownictwem doświadczonego zespołu będzie można przygotowywać wyszukane potrawy z całego świata.

CulinaryOn - międzynarodowy projekt kulinarny debiutuje na polskim rynku
fot. shutterstock.com

Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
Data: 08-08-2019, 15:38

Otwarte w sercu Warszawy studio, w dobrze położonym miejscu na Placu Trzech Krzyży, zapewni łatwy dostęp dla klientów korporacyjnych oraz indywidualnych.


- Wybraliśmy Polskę m.in. ze względu na rosnącą gospodarkę, a więc też zamożność społeczeństwa. Przede wszystkim jednak przyciągnęło nas coś, co określamy jako zaciekawienie doświadczeniami kulinarnymi - chęć testowania smaków i próbowania nowych rzeczy. To także kwestia dostępu do wykwalifikowanych pracowników mówiących w językach obcych. Właśnie dlatego chcemy stąd prowadzić ekspansję w regionie - wyjaśnia Alex Blanc, współzałożyciel CulinaryOn.

CulinaryOn oferuje studia kulinarne, które mogą pełnić np. funkcję szkół team buildingu, gdzie można nauczyć się pracować zespołowo. Klasy mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów i podkreślać wartości wyznawane na co dzień przez dane firmy lub działy HR.

CulinaryOn stawia na wysoki poziom profesjonalizmu. Każdy klient otrzymuje osobistego menedżera, a zespół składa się z szefa kuchni, sous chefa, barmana, kierownika imprezy oraz fotografa. W CulinaryOn można przygotować potrawy z całego świata i delektować się wyszukanymi drinkami oraz wybierać spośród różnych scenariuszy dotyczących rodzaju rozrywki i przebiegu zajęć. Przestronne studia z salą konferencyjną mogą pomieścić do 200 osób jednocześnie i są doskonale wyposażone na spotkania firmowe czy imprezy okolicznościowe.

CulinaryOn – to część formuły EPIC, która skupia w sobie też inne marki – WineOn i PaintOn, które zapewniają wyjątkowe doznania związane z degustacją wina i malowaniem zespołowym.

W ramach szerokiej gamy klas mistrzowskich, o tematach takich jak np. haute cuisine, francuska, hiszpańska, singapurska, wegetariańska, grecka, polska i tajska, uczestnicy doświadczą przede wszystkim współpracy z najlepszymi szefami kuchni. Pod czujnym okiem wykwalifikowanego zespołu będą mogli przygotować trzy wspaniałe potrawy w ciągu trzech godzin. A to dopiero początek atrakcji, jakie CulinaryOn zamierza zaproponować w Polsce.

CulinaryOn tylko w 2018 roku gościło ponad 100 000 klientów i posiada 19 studiów na całym świecie. Studio w Warszawie otworzy swoje podwoje już we wrześniu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

CulinaryOn RSS ALERT    /    kulinaria RSS ALERT    /    studio kulinarne RSS ALERT    /    gotowanie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.171.18
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.