Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Da Grasso chce otwierać pizzerie w galeriach handlowych oraz w dużych miastach

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 12-03-2014, 10:48
Da Grasso chce otwierać pizzerie w galeriach handlowych oraz w dużych miastach
fot. Da Grasso

- Jesteśmy zainteresowani właściwie wszystkimi lokalizacjami, w których nas jeszcze nie ma. Chcemy być wszędzie tam, gdzie klienci mają ochotę na pizzę - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso.

- W tej chwili będziemy zapewniać ciągłość funkcjonowania Da Grasso w miejscach, w których marka jest znana. W najbliższym czasie rozstaniemy się z niektórymi partnerami, więc zapewnienie na tych terenach dostępności naszej pizzy jest dla nas priorytetem - dodaje Magdalena Piróg

Jak zapewnia wiceprezes Da Grasso, ostatnio wiele lokali Da Grasso pojawiło się w galeriach handlowych i na pewno w najbliższym czasie powstaną nowe pizzerie w tego typu lokalizacjach. - Jest to kanał, który zapewnia dużą przepustowość. Jednak "galeria handlowa" nie zawsze oznacza sukces. Znam wiele przykładów nietrafionych przedsięwzięć. Przymierzając się do otwarcia nowego lokalu w centrum handlowym zwracamy uwagę na wiele aspektów, takich jak czy na jego terenie znajduje się kino. Często tam, gdzie klienci spędzają wiele czasu oczekując np. na seans pizza sprzedaje się lepiej - komentuje Magdalena Piróg.

- Ostatnio zgłasza się do nas coraz więcej osób posiadających do dyspozycji lokal w galerii handlowej, szukających koncepcji na gastronomię. Okazjom do otwarcia pizzerii w tego typu miejscach sprzyja fakt, że powstaje coraz więcej dużych obiektów handlowych, nawet w mniejszych miastach, już od 20 tysięcy mieszkańców. Ponadto spadają czynsze za najem lokali, a warunki najmu stają się bardziej przystępne - mówi.

Wiceprezes Da Grasso potwierdza, że spółka w dalszym ciągu deklaruje, że minimalna liczba mieszkańców miast, w których chciałaby otworzyć pizzerię to 15-20 tysięcy. - Obecnie chcielibyśmy mocniej zaakcentować swoją obecność w dużych miastach. W ciągu najbliższych 18 miesięcy przeprowadzimy działania wizerunkowe na terenie wszystkich aglomeracji, jednocześnie łącząc je z nowymi otwarciami. Myślimy o największych miastach, takich jak Warszawa, Poznań Wrocław, Łódź czy Trójmiasto - dodaje Magdalena Piróg.

Czytaj także: Da Grasso inwestuje w dostawy pizzy 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 640) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.