REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Da Grasso chce otwierać pizzerie w galeriach handlowych oraz w dużych miastach

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 12-03-2014, 10:48
Da Grasso chce otwierać pizzerie w galeriach handlowych oraz w dużych miastach
fot. Da Grasso

- Jesteśmy zainteresowani właściwie wszystkimi lokalizacjami, w których nas jeszcze nie ma. Chcemy być wszędzie tam, gdzie klienci mają ochotę na pizzę - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso.

REKLAMA

- W tej chwili będziemy zapewniać ciągłość funkcjonowania Da Grasso w miejscach, w których marka jest znana. W najbliższym czasie rozstaniemy się z niektórymi partnerami, więc zapewnienie na tych terenach dostępności naszej pizzy jest dla nas priorytetem - dodaje Magdalena Piróg

Jak zapewnia wiceprezes Da Grasso, ostatnio wiele lokali Da Grasso pojawiło się w galeriach handlowych i na pewno w najbliższym czasie powstaną nowe pizzerie w tego typu lokalizacjach. - Jest to kanał, który zapewnia dużą przepustowość. Jednak "galeria handlowa" nie zawsze oznacza sukces. Znam wiele przykładów nietrafionych przedsięwzięć. Przymierzając się do otwarcia nowego lokalu w centrum handlowym zwracamy uwagę na wiele aspektów, takich jak czy na jego terenie znajduje się kino. Często tam, gdzie klienci spędzają wiele czasu oczekując np. na seans pizza sprzedaje się lepiej - komentuje Magdalena Piróg.

- Ostatnio zgłasza się do nas coraz więcej osób posiadających do dyspozycji lokal w galerii handlowej, szukających koncepcji na gastronomię. Okazjom do otwarcia pizzerii w tego typu miejscach sprzyja fakt, że powstaje coraz więcej dużych obiektów handlowych, nawet w mniejszych miastach, już od 20 tysięcy mieszkańców. Ponadto spadają czynsze za najem lokali, a warunki najmu stają się bardziej przystępne - mówi.

Wiceprezes Da Grasso potwierdza, że spółka w dalszym ciągu deklaruje, że minimalna liczba mieszkańców miast, w których chciałaby otworzyć pizzerię to 15-20 tysięcy. - Obecnie chcielibyśmy mocniej zaakcentować swoją obecność w dużych miastach. W ciągu najbliższych 18 miesięcy przeprowadzimy działania wizerunkowe na terenie wszystkich aglomeracji, jednocześnie łącząc je z nowymi otwarciami. Myślimy o największych miastach, takich jak Warszawa, Poznań Wrocław, Łódź czy Trójmiasto - dodaje Magdalena Piróg.

Czytaj także: Da Grasso inwestuje w dostawy pizzy 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 181) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 780 410)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH