Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Damian Rybak, Amrest na FRSiH: rozwija się potrzeba convenience na rynku HoReCa

Na polskim rynku HoReCa rozwija się potrzeba tzw. convenience, bo dla świadomego konsumenta żyjącego w biegu bardzo ważna jest wygoda, użyteczność oraz komfort -  mówił Damian Rybak, dyrektor marki Pizza Hut Dine in/Amrest Holdings podczas debaty zatytułowanej #Horeca Trends Talks – czym żyje polska scena gastro” w trakcie XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Damian Rybak, Amrest na FRSiH: rozwija się potrzeba convenience na rynku HoReCa
Damian Rybak fot. PTWP

- Amrest to dziś 9 marek, 26 krajów,  ponad 2.100 restauracji, 40 tys. pracowników i 25 lat doświadczenia – rozpoczął swoją prezentację „Convenience – waluta naszych czasów” Damian Rybak.

Skąd bierze się potrzeba convenience? - Dziś konsument chce otrzymywać więcej przy mniejszym wysiłku - chce więcej, szybciej, lepiej - a to bierze się z rosnącego tempa życia i potrzeby balansu, rosnącej roli internetu, bo żyjemy w świecie cyfrowym, a także z postępującej urbanizacji – to bardzo wyraźny trend niosący wyzwania w postaci zaopatrzenia czy produkcji – mówił Damian Rybak.

- Można wymienić tu też zmianę ról społecznych i pokoleniowych – społeczeństwa z jednej strony się starzeją, ale z drugiej strony dłużej pracujemy. Ponadto widzimy też rosnącą rolę i udział kobiet na rynku pracy - dodał.

A jak zdefiniować convenience?  – To dość trudne, ale można to zdefiniować jako wygoda, użyteczność i komfort. I moim zdaniem te trzy aspekty definiujące convenience są kluczowe – podkreślał Damian Rybak.

I wskazywał, że konsument jest  dziś dużo bardziej świadomy, wie czego chce i chce też tego „szybciej i lepiej”.

- I tu  z pomocą przychodzą np. kasy samoobsługowe z systemem RFID, albo kioski POS, które służą do składania zamówień, które bardzo dobrze się rozwijają w naszej sieci. Wymienić należy też strony www, czyli zamówienia online, które od nas wymagają dziś dużo zachodu i opieki, aby skuteczność zakupów online rosła, a dzięki temu mamy możliwość dotarcia do większej ilości gości. Dobrze sprawdzają się też tzw. shop cornery, czyli koncepty w rodzaju wysp z jedzeniem – wymieniał Damian Rybak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

HoReCa RSS ALERT    /    FRSiH 2019 RSS ALERT    /    convenience RSS ALERT    /    restauracje RSS ALERT    /    AmRest RSS ALERT    /    Damian Rybak RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.203.142
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.