Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Damian Rybak na FRSiH: Personalizacja coraz istotniejszym trendem w gastronomii

  • Autor: Anna Wrona/portalspozywczy.pl
  • Data: 15-11-2017, 08:43
Damian Rybak na FRSiH: Personalizacja coraz istotniejszym trendem w gastronomii
Damian Rybak; fot. PTWP

– Personalizacja jest bardzo widoczna na rynku HoReCa. Kiedy idziemy do kawiarni, nikt już sobie nie wyobraża, że nie ma do wyboru 4-5 rodzajów mleka. To jest też bardzo widoczne w komponowaniu dań przez gości. Testujemy wegański ser, ponieważ taka jest potrzeba – mówił Damian Rybak, president Pizza Hut Dine-in, AmRest podczas X FRSiH.

Podczas debaty "Branża HoReCa – atrakcyjny partner dla producentów FMCG" Damian Rybak zwrócił uwagę na widoczny w świecie gastronomii trend personalizacji. Przejawia się ona tym, że klienci coraz chętniej komponują dania według własnych upodobań. Oczekują tym samym możliwości wyboru składników, np. wegańskich.

Przedstawiciel AmRest podkreślił, że w kontaktach z dostawcami liczy na pomysłowość i własną inicjatywę partnerów:  –  Za chwilę przekroczymy liczbę 100 restauracji Pizza Hut i dalej balans miedzy wielkością dostaw a jakością nie jest taki oczywisty. Dla dużych są to za małe wolumeny, dla mniejszych za duże. Szukając partnerów, liczymy na to, że będą nas wpierać swoimi pomysłami i inicjatywami. Oczekujemy, że będą specjalistami na rynku, który reprezentują. Odbywamy z nimi sesje, żeby się wzajemnie wspierać i szukać nowych pomysłów produktowych  – przyznał.

Jak stwierdził, dla AmRest i Pizza Hut kluczowe są jakość, powtarzalność i pewność dostawy. Zachęcał do współpracy, także małe firmy.  Choć przyznał, że dla małych  dostawców jest bariera w momencie wejścia, namawiał do szukania nisz. – Ten rynek wciąż nie jest nasycony – przekonywał.

Jako przykład partnera AmRest, który skorzystał na współpracy z tak dużym operatorem, wymienił dostawcę Bona-Agra - firmę, który we współpracy z AmRest urosła do bardzo poważnego biznesu i wielomilionowych obrotów.

– Najlepiej pracuje się z partnerami, którzy mają swój pomysł i wizję. To jest zawsze największa wartość w rozwoju, w rozmowie o jakości. My takich partnerów szukamy i zapraszam do współpracy. Jeśli ktoś ma pomysł, jest konsekwentny w realizacji i otwarty, to znajdziemy wspólną drogę biznesową – mówił president Pizza Hut Dine-in.

Damian Rybak był prelegentem debaty "Branża HoReCa – atrakcyjny partner dla producentów FMCG", która odbyła 7 listopada 2017 r. w ramach X FRSiH.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 181) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH