Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Damian Rybak na FRSiH: Personalizacja coraz istotniejszym trendem w gastronomii

  • Autor: Anna Wrona/portalspozywczy.pl
  • Data: 15-11-2017, 08:43
Damian Rybak na FRSiH: Personalizacja coraz istotniejszym trendem w gastronomii
Damian Rybak; fot. PTWP

– Personalizacja jest bardzo widoczna na rynku HoReCa. Kiedy idziemy do kawiarni, nikt już sobie nie wyobraża, że nie ma do wyboru 4-5 rodzajów mleka. To jest też bardzo widoczne w komponowaniu dań przez gości. Testujemy wegański ser, ponieważ taka jest potrzeba – mówił Damian Rybak, president Pizza Hut Dine-in, AmRest podczas X FRSiH.

Podczas debaty "Branża HoReCa – atrakcyjny partner dla producentów FMCG" Damian Rybak zwrócił uwagę na widoczny w świecie gastronomii trend personalizacji. Przejawia się ona tym, że klienci coraz chętniej komponują dania według własnych upodobań. Oczekują tym samym możliwości wyboru składników, np. wegańskich.

Przedstawiciel AmRest podkreślił, że w kontaktach z dostawcami liczy na pomysłowość i własną inicjatywę partnerów:  –  Za chwilę przekroczymy liczbę 100 restauracji Pizza Hut i dalej balans miedzy wielkością dostaw a jakością nie jest taki oczywisty. Dla dużych są to za małe wolumeny, dla mniejszych za duże. Szukając partnerów, liczymy na to, że będą nas wpierać swoimi pomysłami i inicjatywami. Oczekujemy, że będą specjalistami na rynku, który reprezentują. Odbywamy z nimi sesje, żeby się wzajemnie wspierać i szukać nowych pomysłów produktowych  – przyznał.

Jak stwierdził, dla AmRest i Pizza Hut kluczowe są jakość, powtarzalność i pewność dostawy. Zachęcał do współpracy, także małe firmy.  Choć przyznał, że dla małych  dostawców jest bariera w momencie wejścia, namawiał do szukania nisz. – Ten rynek wciąż nie jest nasycony – przekonywał.

Jako przykład partnera AmRest, który skorzystał na współpracy z tak dużym operatorem, wymienił dostawcę Bona-Agra - firmę, który we współpracy z AmRest urosła do bardzo poważnego biznesu i wielomilionowych obrotów.

– Najlepiej pracuje się z partnerami, którzy mają swój pomysł i wizję. To jest zawsze największa wartość w rozwoju, w rozmowie o jakości. My takich partnerów szukamy i zapraszam do współpracy. Jeśli ktoś ma pomysł, jest konsekwentny w realizacji i otwarty, to znajdziemy wspólną drogę biznesową – mówił president Pizza Hut Dine-in.

Damian Rybak był prelegentem debaty "Branża HoReCa – atrakcyjny partner dla producentów FMCG", która odbyła 7 listopada 2017 r. w ramach X FRSiH.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Ola 15-07-2018, 08:25:
Owszem można wyrosnąć ale nie zawsze przekłada się to na wymierne zyski. Są firmy które mają lepszą infrastrukturę tak jak producent kanapek w okolicy Borka. Dostawcy do AmRest są sprawdzeni bo są tani na dany moment. Pytanie jest czy wszyscy mają wysokie standardy ? Bo to budzi wątpliwości.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 253) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.