Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Deli Catering: Chcemy utrzymać dynamikę wzrostu przychodów na poziomie 20 proc.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-07-2017, 15:28
Deli Catering: Chcemy utrzymać dynamikę wzrostu przychodów na poziomie 20 proc.
Damian Wiatrak, dyrektor zarządzający Deli Catering

– Usługi cateringowe są jednym z najbardziej perspektywicznych sektorów rynku gastronomicznego. Co ważne, wartość tego segmentu nieustannie rośnie, rok do roku w granicach 15-20 proc. rocznie. Mimo że nieustannie przybywa podmiotów oferujących catering, wciąż widzimy nisze do zagospodarowania – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Damian Wiatrak, dyrektor zarządzający w firmie Deli Catering.

Rynek usług cateringowych bardzo dynamicznie się rozwija. Wciąż przybywają na nim nowi gracze. Nie brakuje też eventów. Jednak,  jak twierdzi Damian Wiatrak, największe wydarzenia w Polsce nadal przypadają do obsługi większym firmom.

– Niewątpliwie ze względu na bariery sprzętowe czy logistyczne rozwój wielu mikroprzedsiębiorstw jest mocno ograniczony. Stąd największe wydarzenia w Polsce nadal  obsługiwane są przez większych „graczy” rynkowych, którym mniejsze firmy zwyczajnie nie są w stanie sprostać – mówi dyrektor zarządzający Deli Catering.

Z początkiem 2017 roku firma otworzyła nowy oddział w Gdyni, a obecnie w planach ma m.in. budowę nowej siedziby produkcyjnej.

– Odział w Gdyni to kolejny etap naszej szerszej strategii, która zakłada objęcie zasięgiem najbardziej aktywnych – z naszego punktu widzenia – rejonów kraju. Nie wykluczamy oczywiście dalszej ekspansji rynku usług cateringowych w Polsce. Jeśli chodzi o przychody, planujemy utrzymać dynamikę wzrostu na poziomie 20 proc. Zamierzamy także zintensyfikować działania w obrębie tworzenia nowych produktów cateringowych. W planach mamy również stałe współprace z miejscami eventowymi oraz obiektami typu EXPO, a także budowę nowej siedziby produkcyjnej – zapowiada Damian Wiatrak.

Jak przyznaje, imprezy masowe i eventy cieszą się obecnie ogromną popularnością. – Jest to niewątpliwie związane ze zwiększającą się świadomością odnośnie roli, jaką pełnią owe wydarzenia w komunikacji i strategii – nie tylko marketingowej, lecz również i HR-owej - firm. Stąd, organizacja eventów przestała być domeną wyłącznie korporacji – większej śmiałości w tej materii nabrały także i małe firmy. Niemniej warto zaznaczyć, że zdecydowanie coraz trudniej wybić się na rynku ze standardową formą eventu. Oferta musi wyróżniać się na rynku i przyciągać – podkreśla.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 478) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH