Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Deli Catering: Chcemy utrzymać dynamikę wzrostu przychodów na poziomie 20 proc.

– Usługi cateringowe są jednym z najbardziej perspektywicznych sektorów rynku gastronomicznego. Co ważne, wartość tego segmentu nieustannie rośnie, rok do roku w granicach 15-20 proc. rocznie. Mimo że nieustannie przybywa podmiotów oferujących catering, wciąż widzimy nisze do zagospodarowania – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Damian Wiatrak, dyrektor zarządzający w firmie Deli Catering.

Deli Catering: Chcemy utrzymać dynamikę wzrostu przychodów na poziomie 20 proc.
Damian Wiatrak, dyrektor zarządzający Deli Catering

Rynek usług cateringowych bardzo dynamicznie się rozwija. Wciąż przybywają na nim nowi gracze. Nie brakuje też eventów. Jednak,  jak twierdzi Damian Wiatrak, największe wydarzenia w Polsce nadal przypadają do obsługi większym firmom.

– Niewątpliwie ze względu na bariery sprzętowe czy logistyczne rozwój wielu mikroprzedsiębiorstw jest mocno ograniczony. Stąd największe wydarzenia w Polsce nadal  obsługiwane są przez większych „graczy” rynkowych, którym mniejsze firmy zwyczajnie nie są w stanie sprostać – mówi dyrektor zarządzający Deli Catering.

Z początkiem 2017 roku firma otworzyła nowy oddział w Gdyni, a obecnie w planach ma m.in. budowę nowej siedziby produkcyjnej.

– Odział w Gdyni to kolejny etap naszej szerszej strategii, która zakłada objęcie zasięgiem najbardziej aktywnych – z naszego punktu widzenia – rejonów kraju. Nie wykluczamy oczywiście dalszej ekspansji rynku usług cateringowych w Polsce. Jeśli chodzi o przychody, planujemy utrzymać dynamikę wzrostu na poziomie 20 proc. Zamierzamy także zintensyfikować działania w obrębie tworzenia nowych produktów cateringowych. W planach mamy również stałe współprace z miejscami eventowymi oraz obiektami typu EXPO, a także budowę nowej siedziby produkcyjnej – zapowiada Damian Wiatrak.

Jak przyznaje, imprezy masowe i eventy cieszą się obecnie ogromną popularnością. – Jest to niewątpliwie związane ze zwiększającą się świadomością odnośnie roli, jaką pełnią owe wydarzenia w komunikacji i strategii – nie tylko marketingowej, lecz również i HR-owej - firm. Stąd, organizacja eventów przestała być domeną wyłącznie korporacji – większej śmiałości w tej materii nabrały także i małe firmy. Niemniej warto zaznaczyć, że zdecydowanie coraz trudniej wybić się na rynku ze standardową formą eventu. Oferta musi wyróżniać się na rynku i przyciągać – podkreśla.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Deli Catering RSS ALERT    /    catering RSS ALERT    /    Damian Wiatrak RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Zuzanna 2018-10-12 20:07:08
    hahahahahahahahahahahahahahahahaha oj Damian, przestań!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.121.255
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.