Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Dieta na żądanie. Strategia firmowa Kukuła Healthy Food

Na diety pudełkowe decydują się już nie tylko celebryci, ale też coraz więcej osób dbających o zdrowie i kondycję. Perspektywy są obiecujące do tego stopnia, że „pudełka” zaczynają pojawiać się także w innych kanałach sprzedaży. Firma Kukuła Healthy Food, z myślą o nowych rynkach zbytu, przebudowała swój zakład produkcyjny.

Dieta na żądanie. Strategia firmowa Kukuła Healthy Food
Jakub Kukuła, właściciel Kukuła Healthy Food

Jakub Kukuła, właściciel Kukuła Healthy Food i dwóch klubów fitness, na przygodę z cateringiem zdecydował się ze względu na własne potrzeby dietetyczne.

– Kilka lat temu moje życie kręciło się wokół kulturystyki. Ćwiczyłem prawie codziennie i przygotowywałem sobie posiłki, co było bardzo czasochłonne. Produkowaliśmy już wtedy sushi, które sprzedawane jest do tej pory w lokalnych sklepach oraz na moich siłowniach. Mając wyposażoną dużą kuchnię i kucharza pod ręką, postanowiłem rozszerzyć ofertę o wartościowe posiłki, które mi oraz moim klientom ułatwią codzienne funkcjonowanie – wspomina.

Choć jego firma nie była pierwsza na tym rynku, trafił na dobry moment do rozpoczęcia biznesu. Rok później nastąpił już wysyp mniejszych firm, a obecnie w temacie cateringu swoich sił próbuje prawie każdy.

– Obracamy się w branży, która bardzo szybko się rozwija. Największy boom oraz wysyp nowych firm cateringowych nastąpił w ciągu ostatnich dwóch lat. Przedsiębiorcy wyczuli szansę dorobienia się szybkich i dużych pieniędzy w krótkim czasie. Nic bardziej mylnego. Prowadzenie takiej firmy wymaga szczególnej dbałości o detale, świeżość serwowanych produktów oraz o wykwalifikowaną kadrę. Małe firmy produkujące zestawy w restauracjach bądź nieprzystosowanych lokalach niestety psują rynek i zniechęcają potencjalnego klienta do korzystania z cateringów – komentuje Jakub Kukuła.

Pierwsza fala dystrybucji trafiła do jego klubu fitness w Tczewie. – To się dobrze łączyło. Na początku zależało mi, żeby sprzedawać posiłki wyłącznie w moim klubie, jednak w miarę jedzenia apetyt rośnie – mówi przedsiębiorca.

Marka sprzedawała się bardzo dobrze, więc firma zaczęła dostarczać posiłki na szerszą skalę. Najpierw na Pomorzu, potem wraz z rozwojem przedsięwzięcia pudełka od Kukuły zaczęły dojeżdżać do Warszawy, Krakowa i całej aglomeracji Śląskiej. Rozszerzenie skali działalności wymusiło decyzję o wprowadzeniu nowych rozwiązań logistyczno-transportowych. Na całym Pomorzu Kukuła Healthy Food ma własne samochody. Resztę Polski obsługuje firma zewnętrzna.

– Jesteśmy już prawie we wszystkich dużych miastach. Od połowy lutego wkroczyliśmy także do takich miejscowości jak Konin, Słupsk, Szczecin, Ostróda i Olsztyn. – wymienia właściciel. Czy trudno się przebić w innych częściach Polski? Jak mówi przedsiębiorca, wszystko zależy od budżetu na reklamę. To potrzebuje czasu. Świadomość marki rośnie też stopniowo, ponieważ w przypadku tego biznesu najlepszą rekomendację dają sami klienci.

więcej informacji:

Jakub Kukuła RSS ALERT    /    Kukuła Healthy Food RSS ALERT    /    catering dietetyczny RSS ALERT    /    dieta pudełkowa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.214.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.