Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor CHI Polska: Będziemy rozszerzać dostępności marki Costa Coffee w Polsce

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-03-2014, 18:04
Dyrektor CHI Polska: Będziemy rozszerzać dostępności marki Costa Coffee w Polsce
Andrzej Jackiewicz, dyrektor generalny CHI Polska; fot. materiały prasowe

CHI Polska, operator sieci Coffeeheaven i Costa by Coffeeheaven, który własnie rozpoczął rebranding tych marek na Costa Coffee, planuje dalszy rozwój sieci. W planach jest otwieranie nowych kawiarni w zmienionej koncepcji, rozwój vendingu, a także franczyza.

Czytaj także o procesie rebrandingu: Costa Coffee zastąpi marki Coffeeheaven i Costa by Coffeeheaven

Właśnie rusza wielki rebranding, w wyniku którego wszystkie zarządzane przez spółkę kawiarnie Coffeeheaven i Costa by Coffeeheaven zmienią się w Costa Coffee. Jak zapowiada zarząd spółki, rok 2014 upłynie pod znakiem zmian, ale to wcale nie oznacza zawieszenia procesu otwierania nowych placówek.

- Na 2014 rok planujemy otwieranie nowych kawiarni już w zmienionej koncepcji Costa Coffee - potwierdza Andrzej Jackiewicz, dyrektor generalny CHI Polska, choć przyznaje, że nowych kawiarni nie przybędzie zbyt wiele. Dodaje, że placówki te będą otwierane zarówno w biurowcach, galeriach handlowych, na dużych osiedlach mieszkalnych, jak i przy ruchliwych ulicach, ale także w nowych innowacyjnych lokalizacjach, w których lokali tego typu na razie nie ma. - Chcemy zapewnić jak największą dostępność marki Costa Coffee dla polskich konsumentów - dodaje.

Spółka CHI Polska skupia się na razie na otwieraniu własnych kawiarni. - Prawdopodobnie w najbliższych latach uruchomimy jedną z form franczyzy - mówi Andrzej Jackiewicz. Na razie zdradza konkretnych planów w tej kwestii.

Biznes CHI Polska to nie tylko kawiarnie, których spółka prowadzi obecnie 110. To także 140 kącików kawowych z maszynami vendingowymi na stacjach paliw Shell oraz w biurowcach - w restauracjach Sodexo. Spółka zamierza rozwijać ten koncept zwany Costa Express i jeszcze w tym roku na rynku pojawi się 40 nowych maszyn vendingowych.

- Mamy pomysły na wejście w nowe, niespenetrowane dotąd kanały dystrybucji i rozszerzenie dostępności marki Costa Coffee. Mamy potencjał żeby się rozwijać - podsumowuje Jackiewicz.

CHI Polska prowadzi obecnie ok. 110 kawiarni w całej Polsce, w tym 30 lokali pod marką Costa by Coffeeheaven. Spółka zatrudnia ok. 1200 etatowych pracowników.

Aktualnie Costa Coffee to największa i najszybciej rozwijająca się marka kawiarni na Wyspach Brytyjskich i numer 1 w Europie. To blisko 2800 kawiarni w 29 państwach na całym świecie. Marka należy do koncernu Whitbread.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 770) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH