Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor CHI Polska: W ciągu 15-20 miesięcy sprawimy rynkowi niemałą niespodziankę

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-01-2015, 12:14
Dyrektor CHI Polska: W ciągu 15-20 miesięcy sprawimy rynkowi niemałą niespodziankę
Andrzej Jackiewicz, dyrektor generalny CHI Polska; fot. materiały prasowe

- Finalizujemy właśnie strategię dotyczącą ekspansji na najbliższe 5-7 lat. Wkrótce sprawimy rynkowi niemałą niespodziankę - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Andrzej Jackiewicz, dyrektor generalny CHI Polska, firmy, która rozwija sieć Costa Coffee w Polsce.

- Oczywiście będziemy otwierać lokale w standardowych miejscach i lokalizacjach, tak jak do tej pory (centra handlowe, biurowce czy główne ulice miast). Chcemy też wejść do trochę innych lokalizacji, w których jeszcze nie mamy kawiarni. Będziemy otwierać też trochę inne formaty kawiarni - takie, których nie ma obecnie na polskim rynku. W ciągu 15-20 miesięcy sprawimy rynkowi niemałą niespodziankę. Nie chcę jednak na razie zdradzać szczegółów - komentuje Andrzej Jackiewicz

W kwestii obecności w poszczególnych miastach, to wciąż te większe ośrodki mają największy potencjał do rozwoju sieci kawiarni Costa Coffe. - Chcemy jednak przedstawić propozycję rozwoju w mniejszych miastach. Chcemy być tam obecni w większym stopniu. Dla mniejszych miast szykujemy nowe koncepty i nowy asortyment produktów - dodaje Jackiewicz

Dla sieci Costa Coffee mniejsze miasto to takie od 100 tys. mieszkańców. - Jeszcze mniejsze miasta (z wyjątkami takimi jak Sopot czy Zakopane) są wciąż wyzwaniem dla naszego modelu biznesowego - mówi dyrektor CHI Polska.

Przyznaje, że w ciągu najbliższych lat firma nie zamierza otwierać punktów na terenie hipermarketów, tak jak robi to w segmencie fast food McDonald's we współpracy z siecią Carrefour. - W ciągu najbliższych kilku lat to nie będzie główny obszar naszej ekspansji. W tego typu lokalizacjach potrzeby klientów są zupełnie inne niż możemy im zapewnić. Chcemy dostarczać klientom pewnego rodzaju doznania i doświadczenia, które niekiedy trudno uchwycić „w biegu" na zakupach - komentuje Andrzej Jackiewicz

W marcu 2014 roku spółka CHI Polska rozpoczęła rebranding kawiarni marek Coffeeheaven i Costa by Coffeeheaven na Costa Coffee. Najpóźniej do końca 2015 roku wszystkie kawiarnie w Polsce (ponad 100) mają działać pod szyldem Costa Coffee.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 820) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH