Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Costa Coffee: Pracujemy nad nowymi formatami (wideo)

  • Autor: AW/portalspozywczy.pl
  • Data: 19-04-2017, 14:18
Dyrektor Costa Coffee: Pracujemy nad nowymi formatami (wideo)
Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający Costa Coffee Europa; fot.: Żelazna Studio

Costa Coffee zamierza stawiać na innowacje produktowe, design, a także na rozwój nowego formatu kawiarni.  – W ubiegłym tygodniu podpisaliśmy pierwszą umowę na zupełnie nowy format – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający sieci.

– Ostatnie 12 miesięcy były czasem bardzo intensywnego rozwoju całego segmentu kawiarnianego. Rynek rozwijał się szybko i my rozwijaliśmy szybko – mówi Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający Costa Coffee Europa.

W ubiegłym roku finansowym sieć otworzyła 19 kawiarni, o dwie kawiarnie więcej niż zakładano. Weszła też do 19. miasta (obecnie działa w 20). Jak przyznaje dyrektor zarządzający, bardzo ważne było zwłaszcza otwarcie 4 kawiarni na lotnisku Chopina w Warszawie.

Jeżeli chodzi o trendy widoczne przez ostatnie 12 miesięcy na rynku kawiarni w Polsce, Andrzej Jackiewicz wskazuje m.in. na  intensywny rozwój innych miejsc oferujących kawę, w tym stacji paliw. – Od paru lat widzimy mocny trend rozwojowy w tym obszarze. Rozwijamy się tam z naszą marką maszyn vendingowych Costa Express – tłumaczy.

Kolejny istotny trend to rozwój oferty żywnościowej, świeżej, zdrowej, smacznej i świetnie wyglądającej. – Kanapki, bagietki, sałatki, jogurty itd. są niesłychanie ważne dla kawiarni – przyznaje dyrektor Costa Coffee Europa.

Zwraca uwagę również na coraz większe zainteresowanie klientów kawami czarnymi: – Choć nadal króluje cappuccino czy latte, widzimy, że coraz więcej naszych gości pije też kawy czarne, espresso czy americano. Myślę, że ten trend będzie dalej postępował – mówi serwisowi portalspozwyczy.pl.

Jakie plany ma Costa Coffee na ten rok? Sieć stawia na innowacje produktowe, design i rozwój nowego formatu kawiarni. – Będziemy dalej rozwijać naszą ofertę, oferować nowe kawy i żywność. Pracujemy też nad nowymi formatami. Niedawno podpisaliśmy pierwszą taką umowę. Patrzymy na innowacje bardzo szeroko – zapowiada Andrzej Jackiewicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • apa 19-04-2017, 20:50:
Gdyby tylko po wypiciu kawy nie byłoby jej czuc w pysku do końca dnia. Nie wiem co tam mielicie, ale nie jest to nawet średnia jakość. Jak to sieciówki. (doswiadczenia w Galerii Bałtyckiej Gdańsk i Riviera Gdynia)

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 580) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.