REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor Costa Coffee: Rynek kawiarni będzie rósł 6-7 proc. rocznie. To szansa na rozwój

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 29-01-2016, 14:32
Dyrektor Costa Coffee: Rynek kawiarni będzie rósł 6-7 proc. rocznie. To szansa na rozwój
Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający Costa Coffee Polska

- Rynek markowych kawiarni jest warty około 500 mln zł i dynamicznie się rozwija. W najbliższych latach będzie niezmiennie rósł w tempie ok. 6-7 proc. rocznie. To znakomita szansa na zintensyfikowaną ekspansję, którą planujemy wykorzystać - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający Costa Coffee Polska.

REKLAMA

Obecnie Costa Coffee zarządza siecią 113 kawiarni tej marki w 18 miastach Polski i 194 kawomatami samoobsługowymi Costa Express. - Docieramy do konsumentów w ponad 300 lokalizacjach w całym kraju. A to na pewno nie jest nasze ostatnie słowo - dodaje Andrzej Jackiewicz.

Jak zapewnia, do końca bieżącego roku finansowego (kończącego się w lutym 2016 r.) w Polsce działać będzie już ok. 115 kawiarni i ok. 210 maszyn vendingowych. W kolejnych latach dynamika rozwoju ma wzrosnąć, czego efektem będzie kilkanaście otwarć kawiarni rocznie.

- W perspektywie 5-6 lat spodziewamy się około dwukrotnego wzrostu naszej sieci kawiarni i około trzykrotnego wzrostu sieci kawomatów, dzięki czemu będziemy docierać do miłośników marki Costa w ponad 800 lokalizacjach w całej Polsce. Chcemy nie tylko utrzymać pozycję lidera, ale przede wszystkim dalej napędzać rozwój rynku - potwierdza dyrektor zarządzający Costa Coffee Polska.

Jak dodaje, miniony 2015 r. był bardzo dobrym okresem dla firmy. Zakończono proces rebrandingu, wprowadzając markę Costa Coffee na polski rynek (w miejsce dotychczasowej sieci Coffeeheaven).

Te zmiany - jak dodaje Jackiewicz - nie ograniczyły się do zmiany szyldu. W kawiarniach w całej Polsce wprowadzono nowy design, ekspresy do kawy i nowe menu.

- Klienci znakomicie przyjęli zmiany. Prowadzimy liczne badania rynkowe – wszystkie potwierdzają słuszność naszej decyzji i pozytywny odbiór marki Costa przez Polaków - dodaje.

W styczniu ruszyła kampania wizerunkowa sieci, w ramach której m.in. emitowane są spoty reklamowe z TV.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • tatu 01-02-2016, 11:29:
A mi właśnie teraz kawa w Coście smakuje, a nie jestem w stanie wypić tej ze Strarbucks. Choć jeszcze 2-3 lata temu Costę omijałam dużym łukiem ze względu na zbyt dużą zawartość robusty w mieszance oraz często przegrzewane mleko przez personel. Fajnie, że mają Flata i do tego widać, że pracują nad personelem - który jak na razie najbardziej profesjonalnym, sympatyczny i z pasja jest w Nero ;)
  • ractom 30-01-2016, 12:00:
Dyrektorze - najpierw popracujcie nad jakością kawy i zajmijcie się core biznesem, bo daleko Wam do Starbucksa. Poza tym Anglia to raczej z herbaty słynie, a kawa to dominacja innych krajów. Włączenie coffee heaven obniżyło Wam bardzo loty. Raczej jak utrzymacie to co macie to będzie juz sukces.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (22 450) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 708 193)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH