Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Foodpandy: Po McDonalds czas na pozyskanie kolejnych topowych partnerów

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-04-2014, 13:50
Dyrektor Foodpandy: Po McDonalds czas na pozyskanie kolejnych topowych partnerów
Piotr Łagowski, dyrektor zarządzający serwisu Foodpanda

W planach na nadchodzący rok Foodpanda - platforma do zamówień on-line posiłków z restauracji, ma rozpoczęcie współpracy z inną dużą siecią gastronomiczną oraz pozyskanie kolejnych 500 partnerów. - Finalizujemy rozmowy z topowymi partnerami na rynku polskim i w regionie Europy Środkowej i Wschodniej - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Piotr Łagowski, dyrektor zarządzający serwisu Foodpanda.

Najważniejszym wydarzeniem I kwartału 2014 roku dla Foodpandy było uruchomienie dostaw McDonald's Polska z trzech warszawskich restauracji.

- Obecnie usługa McDonald's w dostawie jesteśmy w fazie testów. Sprawdzamy wszystkie możliwe kwestie logistyczne, upodobania behawioralne klientów oraz samą popularność oferty. W praktyce sprawdzamy też czy klient, który zamówi kanapkę Big Mac z ciekawości powróci, aby zamówić ją ponownie czy zdecyduje się na coś innego - komentuje Piotr Łagowski.

Jednak, jak podkreśla dyrektor Foodpandy, top 10 restauracji serwisu stanowią lokalni gracze, głównie specjalizujący się w lunchach lub w modnej w danym okresie lub mieście kuchni. - Cały czas można zaobserwować silną pozycję burgerowni, zwłaszcza w Warszawie, czy też rosnącą w siłę kuchnię indyjską - dodaje.

- Jako Foodpanda chcemy dawać klientowi możliwość zamówienia jedzenia ze wszystkich restauracji na rynku, które oferują dostawę. W niektórych przypadkach również sami dostarczamy rozwiązania logistyczne, aby rozszerzyć ofertę i zagwarantować klientom możliwie najwięcej opcji. Decyzję o wyborze konkretnej restauracji, pozostawiamy już im samym - przyznaje Piotr Łagowski.

Foodpanda w Polsce zadebiutowała w lutym 2013 roku, oferując dania z ponad 200 restauracji. Po roku od uruchomienia serwisu i aplikacji mobilnej, firma umożliwia zamawianie jedzenia 9 milionom użytkowników z 1200 restauracji w całym kraju. W ciągu roku firmie udało się pozyskać 1000 nowych partnerów, w tym także restauracje sieciowe, m.in. Salad Story, Sphinx.

W dalszym rozwoju serwisu pomocne mają być fundusze, które w lutym br. właściciel serwisu Foodpanda otrzymał od funduszu inwestycyjnego Phenomen Ventures, który przekazał 20 mln dolarów. Łącznie, ze wspomnianym już dofinansowaniem, właściciel serwisu i aplikacji pozwalającej zamówić posiłki online pozyskał blisko 50 mln dolarów w ciągu ostatniego roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 467) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH