Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Foodpandy: Po McDonalds czas na pozyskanie kolejnych topowych partnerów

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-04-2014, 13:50
Dyrektor Foodpandy: Po McDonalds czas na pozyskanie kolejnych topowych partnerów
Piotr Łagowski, dyrektor zarządzający serwisu Foodpanda

W planach na nadchodzący rok Foodpanda - platforma do zamówień on-line posiłków z restauracji, ma rozpoczęcie współpracy z inną dużą siecią gastronomiczną oraz pozyskanie kolejnych 500 partnerów. - Finalizujemy rozmowy z topowymi partnerami na rynku polskim i w regionie Europy Środkowej i Wschodniej - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Piotr Łagowski, dyrektor zarządzający serwisu Foodpanda.

Najważniejszym wydarzeniem I kwartału 2014 roku dla Foodpandy było uruchomienie dostaw McDonald's Polska z trzech warszawskich restauracji.

- Obecnie usługa McDonald's w dostawie jesteśmy w fazie testów. Sprawdzamy wszystkie możliwe kwestie logistyczne, upodobania behawioralne klientów oraz samą popularność oferty. W praktyce sprawdzamy też czy klient, który zamówi kanapkę Big Mac z ciekawości powróci, aby zamówić ją ponownie czy zdecyduje się na coś innego - komentuje Piotr Łagowski.

Jednak, jak podkreśla dyrektor Foodpandy, top 10 restauracji serwisu stanowią lokalni gracze, głównie specjalizujący się w lunchach lub w modnej w danym okresie lub mieście kuchni. - Cały czas można zaobserwować silną pozycję burgerowni, zwłaszcza w Warszawie, czy też rosnącą w siłę kuchnię indyjską - dodaje.

- Jako Foodpanda chcemy dawać klientowi możliwość zamówienia jedzenia ze wszystkich restauracji na rynku, które oferują dostawę. W niektórych przypadkach również sami dostarczamy rozwiązania logistyczne, aby rozszerzyć ofertę i zagwarantować klientom możliwie najwięcej opcji. Decyzję o wyborze konkretnej restauracji, pozostawiamy już im samym - przyznaje Piotr Łagowski.

Foodpanda w Polsce zadebiutowała w lutym 2013 roku, oferując dania z ponad 200 restauracji. Po roku od uruchomienia serwisu i aplikacji mobilnej, firma umożliwia zamawianie jedzenia 9 milionom użytkowników z 1200 restauracji w całym kraju. W ciągu roku firmie udało się pozyskać 1000 nowych partnerów, w tym także restauracje sieciowe, m.in. Salad Story, Sphinx.

W dalszym rozwoju serwisu pomocne mają być fundusze, które w lutym br. właściciel serwisu Foodpanda otrzymał od funduszu inwestycyjnego Phenomen Ventures, który przekazał 20 mln dolarów. Łącznie, ze wspomnianym już dofinansowaniem, właściciel serwisu i aplikacji pozwalającej zamówić posiłki online pozyskał blisko 50 mln dolarów w ciągu ostatniego roku.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH