Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor generalna Telepizzy: W tym roku będziemy optymalizować proces sprzedaży

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-01-2012, 14:06
Dyrektor generalna Telepizzy: W tym roku będziemy optymalizować proces sprzedaży
Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizza Poland

Pracujemy nad modernizacją systemu produkcyjno-logistycznego. Ten proces zamierzamy sfinalizować jeszcze w tym roku. Rozwijana jest franczyza. Mamy przygotowanych kilkanaście atrakcyjnych lokalizacji, w których chcemy otworzyć nowe lokale. Do końca roku planujemy także otworzyć 10 lokali franczyzowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizza Poland.

- Jaka jest Pani strategia na 2012 r.?

- Na pewno będziemy aktywni na wielu płaszczyznach. Na pewno kontynuowane będą prace nad modernizacją systemu produkcyjno-logistycznego. Zamierzamy je sfinalizować w tym roku. Rozwijana będzie franczyza. Mamy przygotowanych kilkanaście atrakcyjnych lokalizacji, w których chcemy otworzyć nowe lokale. Do końca roku planujemy otworzyć 10 lokali franczyzowych.

- W jakich lokalizacjach?

- Obecnie oferujemy możliwość otwarcia lokalu w takich miastach jak: Elbląg, Koszalin, Kalisz, Wałbrzych, Grudziądz, Zielona Góra, Poznań i Bielsko-Biała. Możemy nawiązać współpracę z funkcjonującymi pizzeriami, które chciałyby wejść pod "skrzydła" Telepizzy. Szukamy też partnerów z lokalami w pobliżu dobrze funkcjonujących stacji benzynowych, najlepiej przy miastach 40 - 50 tysięcznych.

- W co jeszcze zamierza Pani inwestować?

- Pozostałe inwestycje są skierowane na podniesienie standardów w niektórych lokalach.

- A co z rozwojem dostaw przez telefon?

- Chcemy wzmocnić pozycję lidera w tym sektorze. Zamierzamy skupić się na procesie dostawy i usprawnić go. Z badań i naszych doświadczeń wynika, że konsumenci stają się coraz bardziej wymagający. Zamierzamy wyjść im naprzeciw, stawiając na jakość produktu, innowacje i optymalizując cały proces sprzedaży. W ostatnim czasie byliśmy nastawieni na zdobywanie nowych klientów prowadząc bardzo agresywna politykę promocyjną. Obecnie skupiamy się na poprawie satysfakcji klientów i optymalizacji procesów ich obsługi oraz sprzedaży.

- Oferty nie będą już tak agresywne?

- Będą ciekawsze i atrakcyjniejsze dla naszych klientów.

- Rozwija Pani też system zamówień on-line...

- Tak, w 2010 roku rozwinęliśmy system zamówień on-line z możliwością śledzenia realizacji zamówień (pizza tracking), który teraz udoskonalamy. Już poprawiły się wyniki sprzedażowe. Jednocześnie już na dniach nasi klienci będą mieli możliwość złożenia zamówień za pomocą urządzeń mobilnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 864) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.