Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor generalna Telepizzy: W tym roku będziemy optymalizować proces sprzedaży

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-01-2012, 14:06
Dyrektor generalna Telepizzy: W tym roku będziemy optymalizować proces sprzedaży
Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizza Poland

Pracujemy nad modernizacją systemu produkcyjno-logistycznego. Ten proces zamierzamy sfinalizować jeszcze w tym roku. Rozwijana jest franczyza. Mamy przygotowanych kilkanaście atrakcyjnych lokalizacji, w których chcemy otworzyć nowe lokale. Do końca roku planujemy także otworzyć 10 lokali franczyzowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizza Poland.

- Jaka jest Pani strategia na 2012 r.?

- Na pewno będziemy aktywni na wielu płaszczyznach. Na pewno kontynuowane będą prace nad modernizacją systemu produkcyjno-logistycznego. Zamierzamy je sfinalizować w tym roku. Rozwijana będzie franczyza. Mamy przygotowanych kilkanaście atrakcyjnych lokalizacji, w których chcemy otworzyć nowe lokale. Do końca roku planujemy otworzyć 10 lokali franczyzowych.

- W jakich lokalizacjach?

- Obecnie oferujemy możliwość otwarcia lokalu w takich miastach jak: Elbląg, Koszalin, Kalisz, Wałbrzych, Grudziądz, Zielona Góra, Poznań i Bielsko-Biała. Możemy nawiązać współpracę z funkcjonującymi pizzeriami, które chciałyby wejść pod "skrzydła" Telepizzy. Szukamy też partnerów z lokalami w pobliżu dobrze funkcjonujących stacji benzynowych, najlepiej przy miastach 40 - 50 tysięcznych.

- W co jeszcze zamierza Pani inwestować?

- Pozostałe inwestycje są skierowane na podniesienie standardów w niektórych lokalach.

- A co z rozwojem dostaw przez telefon?

- Chcemy wzmocnić pozycję lidera w tym sektorze. Zamierzamy skupić się na procesie dostawy i usprawnić go. Z badań i naszych doświadczeń wynika, że konsumenci stają się coraz bardziej wymagający. Zamierzamy wyjść im naprzeciw, stawiając na jakość produktu, innowacje i optymalizując cały proces sprzedaży. W ostatnim czasie byliśmy nastawieni na zdobywanie nowych klientów prowadząc bardzo agresywna politykę promocyjną. Obecnie skupiamy się na poprawie satysfakcji klientów i optymalizacji procesów ich obsługi oraz sprzedaży.

- Oferty nie będą już tak agresywne?

- Będą ciekawsze i atrakcyjniejsze dla naszych klientów.

- Rozwija Pani też system zamówień on-line...

- Tak, w 2010 roku rozwinęliśmy system zamówień on-line z możliwością śledzenia realizacji zamówień (pizza tracking), który teraz udoskonalamy. Już poprawiły się wyniki sprzedażowe. Jednocześnie już na dniach nasi klienci będą mieli możliwość złożenia zamówień za pomocą urządzeń mobilnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 334) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH