REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor McDonalds: Już nie tylko metropolie są dla nas atrakcyjnym kierunkiem rozwoju

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 19-06-2012, 10:39
Dyrektor McDonalds: Już nie tylko metropolie są dla nas atrakcyjnym kierunkiem rozwoju
Piotr Jucha, dyrektor generalny McDonalds Polska

- Interesuje nas rozwój na terenie całej Polski - otwieramy restauracje w takich miejscowościach jak Sanok, Mielec i Tarnobrzeg, czyli w mniejszych miastach w Polsce południowo-wschodniej. Mamy plany, aby pójść w tym kierunku. Rynek polski się zmienia i już nie tylko metropolie są dla nas atrakcyjnym kierunkiem rozwoju - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Piotr Jucha, dyrektor generalny McDonalds Polska.

REKLAMA
Piotr Jucha przyznaje, że - ze względu na rozwój franczyzy - bardziej od ilości restauracji spółce zależy na jakości lokalizacji. - Są lokalizacje, które my jako McDonalds chcemy prowadzić, aby analizować rynek, natomiast w równym stopniu licencjobiorcy, którzy prowadzą już lokale w pobliżu nowo powstającego obiektu, mogę decydować się na kolejną inwestycję - mówi.

McDonalds nadal zamierza oddawać działające już restauracji we franczyzę. - Ten proces, może wolniej niż do tej pory, ale będzie postępował. Przez ostatnie lata duża część (ponad 50 proc.) obiektów została przekazana w ręce franczyzobiorców - dodaje.

Firma chce także otwierać lokale w nowopowstających galeriach handlowych, jednak nie jest to jej głównym celem. - Jesteśmy bardzo selektywni w ekspansji w centrach handlowych. Uważamy, że lokalizacje, które pozyskujemy powinny być tymi "najlepszymi". Nie każde centrum handlowe jest w naszym obszarze zainteresowania, więc szybki rozwój rynku nieruchomości komercyjnych nie musi przekładać się na rozwój McDonalds Polska. Z drugiej strony, w wielu przypadkach dzieje się tak, że McDonalds przyciąga klientów i wpływa na zwiększenie atrakcyjności oferty obiektu. Nie chcemy bić rekordów, ale jeśli pojawiają się atrakcyjne okazje i lokalizacje to korzystamy i możemy przyspieszyć rozwój - komentuje Piotr Jucha.

Dyrektor McDonalds nie chce jednak podawać konkretnych liczb planowanych otwarć, ani oceniać potencjału polskiego rynku dla tej marki. - Gdy w 1992 r. McDonalds wchodził na rynek polski, otworzyliśmy w pierwszym roku trzy lokalizacje i było to wielkie osiągnięcie. Kolejny wielki sukces odnotowaliśmy po otwarciu 50. restauracji, a następny, gdy przekroczyliśmy 100. Teraz portfolio wynosi 288 restauracji i naturalnie zbliżamy się do liczby 300, a na tym nie poprzestaniemy - podsumowuje nasz rozmówca.

Czytaj także: Dyrektor McDonalds: Rozwój infrastruktury drogowej szansą na szerszą ekspansję

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Ushi 19-06-2012, 23:15:
Kazdy powinien miec prawo wyboru,nie chcesz i nie lubisz - nie jedz.
Nikt nikogo nie zmusza do jedzenia fast-food ale tez nikt nie ma prawa narzucac swojego punktu widzenia innym ludziom.


  • megastruktura 19-06-2012, 13:47:
Lat 34 i ani razu w makdonaldzie nie jadłem, z czego osobiście jestem trochę dumny. Inne fastfoody też omijam szerokim łukiem.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 247) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH