Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Food Show 2017: Coraz więcej Polaków zainteresowanych cateringiem dietetycznym

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 23-03-2017, 19:09
Food Show 2017: Coraz więcej Polaków zainteresowanych cateringiem dietetycznym
Albert Szpindowski z firmy Catering Dietetyczny Zielony Pomidor. fot. PTWP

- Osoby, które się do nas zgłaszają są świadome tego, co chciałyby jeść, w jakim kierunku żywieniowym się rozwijać i co przez to osiągnąć. Większość naszych klientów jest bardzo zainteresowana zdrowym odżywianiem - mówił Albert Szpindowski z firmy Catering Dietetyczny Zielony Pomidor w trakcie debaty „Polak na diecie” podczas Food Show 2017.

Trend na zdrowy styl życia pozytywnie wpływa na świadomość Polaków na temat odżywiania się. Coraz więcej osób poszukuje swojego kierunku żywienia. Konsumenci czytają etykiety. Zwracają ogromną uwagę na to, co kupują i jedzą. Duże grono osób decyduje się na korzystanie z usług firm cateringowych.

- Rośnie ilość osób, które się do nas zgłaszają. Najczęściej są to osoby świadome tego, co chciałyby jeść, w jakim kierunku żywieniowym się rozwijać i co przez to osiągnąć. Większość naszych klientów jest bardzo zainteresowana zdrowym odżywianiem, co uważam za bardzo pozytywne zjawisko. Natomiast są też takie osoby wśród naszych klientów, dla których korzystanie z usług firm cateringowych wynika z braku czasu na przygotowywanie posiłków w domu – powiedział Albert Szpindowski z firmy Catering Dietetyczny Zielony Pomidor.

Firma postanowiła nie tylko zajmować się serwowaniem gotowych posiłków, ale także pokazać, jak one powstają. Poprzez zaproszenie na warsztaty kulinarne Zielony Pomidor chce edukować rodziców na temat zdrowego gotowania i tym samym uświadomić, co jest zdrowe dla ich dzieci.

- Wykorzystując różne kanały sprzedaży, stworzyliśmy koncept wyjścia do rodziców. Podczas wizyt w korporacjach sprzedawaliśmy zbilansowane zestawy lunchowe przygotowane przez naszego dietetyka. Po pewnym czasie zaobserwowaliśmy rosnące zainteresowanie naszymi produktami, którymi konsumenci zastępowali niezdrowe przekąski. Postanowiliśmy pokazać im, jak powstają nasze posiłki. Zaprosiliśmy do naszej kuchni. Od tamtej pory coraz więcej osób bierze udział w naszych warsztatach, podczas których zdobywa wiedzą na temat zdrowego odżywiania, uczy się gotować smacznie i zdrowo. Ma to przełożenie na ich późniejsze przygotowywanie posiłków w gronie rodzinnym – dodał Albert Szpindowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 398) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH