Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Food Show 2017: Short Stories. Inspiracje, prekursorzy, innowacyjne koncepty (pełna relacja)

Oto przepisy na sukces w biznesie gastronomicznym, jakimi podzielili się uczestnicy sesji "Short stories. Inspiracje, prekursorzy, innowacyjne koncepty": Arletta Ziemian z Browaru Stu Mostów, Jolanta Kleser z Pracowni SMAKU Jolanty Kleser, Jakub Faron z MAD MICK i Żurowni, Marcin Gilowski - manager Tel Aviv Food & Wine, Justyna Ładzińska - manager restauracji Cadenza, Paweł Łukasik i Grzegorz Targosz - autorzy książek i bloga Gotowanie z pasją oraz Karolina i Maciej Szaciłło - autorzy książek i bloga Medytujemy. Siedem historii i siedem dowodów na to, że marzenia się spełniają.

Food Show 2017: Short Stories. Inspiracje, prekursorzy, innowacyjne koncepty (pełna relacja)
fot. PTWP
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: www.dlahandlu.pl
Data: 21-03-2017, 16:01

Arletta Ziemian, Browar Stu Mostów
Miejsce spotkań i inspiracji

Aby zrozumieć sukces Browaru Stu Mostów warto nawiązać do historii Wrocławia. Miasto ma najstarsze w Polsce, liczące 800 lat tradycje browarnicze. Rzesze ludzi, którzy znają się na piwie i kilka pokoleń piwowarów. 

- Browar powstał dokładnie 10 lat po zamknięciu ostatniego z wielkich wrocławskich Browarów – Piastowskiego. Historia nabrała tempa. Zaczęły powstawać kolejne rzemieślnicze inicjatywy. Browar Stu Mostów szybko stał się miejscem spotkań. Postawiliśmy na edukację. Browar można zwiedzać i dowiedzieć się czym różni się produkcja rzemieślnicza od masowej. Wrocław stoi rzemieślniczym piwem. Często nazywany jest Miastem Dobrego Piwa – mówi Arletta Zieman.

Browar Stu Mostów to obecnie trzy marki, pod którymi warzy się piwa - WRCLW, Salamander oraz ART. Wszystkie ze złotymi medalami na najważniejszych polskich i światowych konkursach.
- Pierwsza to WRCLW. Marka wzmacnia naszą regionalną tożsamość i świadomość smaku. Firmuje spotkania, w których udział biorą producenci lokalnej żywności, restauratorzy, kucharze, dziennikarze mediów kulinarnych, których celem jest podnoszenie świadomości i tożsamości kulinarnej. Czyta się WROCŁAW, choć w nazwie są tylko spółgłoski. Pod tą marką warzymy piwa klasyczne w nowych aranżacjach.

Druga marka to Salamander. To piwa nowofalowe, bardzo dziś popularne. Markę stworzyliśmy po to, żeby pokazać moc spotkania przy piwie. Spotkania z przyjaciółmi i w dobrym towarzystwie. Salamander to stary piwny zwyczaj, który powstał na początku XIX wieku we Wrocławiu. 
Trzecią naszą marką jest ART. Ta marka promuje współpracę i wymianę doświadczeń. Budujemy nią mosty pomiędzy ludźmi i pomiędzy stylami piwa. Warzymy piwa w kooperacji z innymi browarami. Pod marką ART po raz pierwszy w historii polskiego kraftu warzyli Niemcy, Amerykanie i Hiszpanie. Idea współpracy i wymiany doświadczeń zaowocowała powstaniem Piwnych Mostów z Holandią, z Browarem Jopen i z Hiszpanią, z Naparbier. To jedne z najlepszych rzemieślniczych browarów w Europie – wyjaśnia Arletta Ziemian.

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.252.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.