Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Food Show 2018: Branża HoReCa przegląda się w lustrze trendów przyszłości

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 01-03-2018, 10:36
Food Show 2018: Branża HoReCa przegląda się w lustrze trendów przyszłości
Food Show 2018

Jesteśmy świadkami nieprawdopodobnego awansu gotowania i jedzenia, które urosły do rangi sztuki. Dzięki temu trendy żywieniowe śledzone są z wypiekami na twarzy nie tylko przez ekspertów żywieniowych i kucharzy, ale także konsumentów, którzy dzielą się w mediach społecznościowych swoimi dietami i popisowymi daniami. To przekłada się na rynek dostawców dla gastronomii i detalu, którzy szukają najlepszej odpowiedzi, jak zaspokoić głód nowości. Właśnie o tym boomie, trendach w gastronomii oraz nowych wyzwaniach dla producentów porozmawiamy w dniach 11-13 marca 2018 podczas 2. edycji Food Show 2018.

Zapraszamy Państwa do Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach. Będzie ciekawie, inspirująco i oczywiście smacznie! AGENDA, REJESTRACJA I WIĘCEJ INFORMACJI NA WWW.FOODSHOW.PL, NA FACEBOOK'U ORAZ INSTAGRAMIE!

Wśród tematów Food Show 2018, szczególnie interesujących dla branży gastronomicznej znalazły się takie zagadnienia jak:

- Dostawcy uważnie śledzą trendy czy sami je kreują?
- Gastronomia bez okazji – HoReCa rośnie w siłę dzięki bogaceniu się Polaków
- Kucharz superbohaterem popkultury i gwarancją sukcesu lokalu?
- Jak projektować żywność, by zaspokoić potrzeby nowoczesnych konsumentów?
- Skąd pochodzą żywieniowe ciekawostki – jak wyczuć trend?
- Gastronomia niejedno ma imię – wachlarz nowych konceptów
- Stare receptury nigdy się nie „przejedzą” – tradycja największą innowacją
- Kuchnia 4.0 – „bezmięsne” mięso, jadalne owady, warzywne desery, prozdrowotne słodycze
- Social media wylęgarnią kulinarnych trendów – prosecco, hummus i buraki hitem Instagrama
- Świat zwariował na punkcie ramenu, kiszonek, antycznych zbóż, spiruliny, poke bowl. Co dalej?
- Foodporn nową siłą marketingową marek spożywczych
- Superfoods sposobem na wieczną młodość i urodę – jak promować tę kategorię?
- Milenials – konsument wygodny, ale kreatywny i wymagający
- Street food wyznacza trendy w lokalach
- Turystyka kulinarna w Polsce rośnie w siłę – kto przyjeżdża i czego chce spróbować?
- Powrót do klasyki polskiej kuchni narodowej, w której tak naprawdę jeszcze nie zasmakowano
- Zaaplikowana gastronomia – urządzenia mobilne prowadzą do restauracji

Spotkaj uznanych szefów kuchni, restauratorów:

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.