Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Food Show 2018: Dostawca musi inspirować szefów kuchni

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 21-03-2018, 15:53
Food Show 2018: Dostawca musi inspirować szefów kuchni
fot. PTWP

Idealny dostawca do HoReCa nie tylko jest lojalny i punktualny w dostarczaniu świeżych i jakościowych produktów. Musi także inspirować szefów kuchni i kreować trendy - móili uczestnicy debaty pt. "Dostawcy HoReCa – sprostać nie tylko wymaganiom szefów kuchni, ale i potrzebom gości", która odbyła się w ramach Food Show 2018.

- Dostawca musi słuchać swoich klientów, potrafić reagować na ich potrzeby i być otwartym na wprowadzanie nowych produktów – przyznał Łukasz Błażejewski, dyrektor ds. franczyzy, 7th Street, Meat & Fit. Za ciekawy atut uznał, jeśli firma inspiruje szefów kuchni przedstawiając im ciekawe zastosowania produktów. Jego zdaniem, polscy dystrybutorzy są zbyt zamknięci – nie inspirują, ale tylko oferują.

Zdaniem Piotra Niemca, właściciela spółki Gastromall (operator m.in. sieci Olimp), dostawcy powinni prezentować swoją ofertę posługując się językiem wszystkich korzyści. – Świadomi partnerzy wiedzą, że lojalność wobec marki w segmencie B2B jest o wiele większa niż w B2C. Ważną zaletą dostawcy jest zrozumienie biznesu odbiorcy. Trzeba przedstawić nam gotowy i ciekawy pomysł, a nie zunifikowaną ofertę dla wszystkich. Ważne jest, aby sieć gastronomiczna widziała korzyści ze zmiany dostawcy - mówił. Dodał, że cieszy się z długofalowej współpracy z dostawcami i jeśli firma rośnie i rozwija się razem z siecią gastronomiczną.

Właściciel firmy Gastromall wymienił także, że wśród ważnych zalet dostawców jest doradztwo i bezpośredni kontakt z szefami kuchni.

Piotr Niemiec przyznał, że Gastromall bardzo lubi zaskakiwać klientów nowymi rozwiązaniami. – Jesteśmy zakręceni na punkcie zaskakiwania gości i takich też dostawców z nowymi rozwiązaniami i produktami poszukujemy. Dzięki ofercie wystawców Food Show udało nam się nawiązać kontakt z kilkoma nowymi podmiotami. Przedstawiliśmy im swoją ofertę i zakres działania, co zaowocowało pierwszymi pomysłami na współpracę – mówił.

- My preferujemy odpowiedni stosunek ceny do jakości. Kolejnymi cechami idealnego dostawcy jest punktualność, lojalność, wyrozumiałość, kreatywność czy świeżość produktów – dodał Marcin Szworak, współwłaściciel sieci Makarun.

Marcin Ceran z bloga pojedzone.pl podkreślał, że dostawcy muszą być elastyczni i podporządkowywać się pod odpowiedniego odbiorcę. Ważne jest także inspirowanie i wyjście naprzeciw lokalom. – Firmy, które wprowadzają nowe produkty często zapraszają znanych blogerów czy kucharzy i starają się przedstawiać ciekawe zastosowania. To kluczowe, aby wejść na dany rynek – dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (9 717) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane