Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Food Show 2018: Dostawca musi inspirować szefów kuchni

Idealny dostawca do HoReCa nie tylko jest lojalny i punktualny w dostarczaniu świeżych i jakościowych produktów. Musi także inspirować szefów kuchni i kreować trendy - móili uczestnicy debaty pt. "Dostawcy HoReCa – sprostać nie tylko wymaganiom szefów kuchni, ale i potrzebom gości", która odbyła się w ramach Food Show 2018.

Food Show 2018: Dostawca musi inspirować szefów kuchni
fot. PTWP

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 21-03-2018, 15:53

- Dostawca musi słuchać swoich klientów, potrafić reagować na ich potrzeby i być otwartym na wprowadzanie nowych produktów – przyznał Łukasz Błażejewski, dyrektor ds. franczyzy, 7th Street, Meat & Fit. Za ciekawy atut uznał, jeśli firma inspiruje szefów kuchni przedstawiając im ciekawe zastosowania produktów. Jego zdaniem, polscy dystrybutorzy są zbyt zamknięci – nie inspirują, ale tylko oferują.

Zdaniem Piotra Niemca, właściciela spółki Gastromall (operator m.in. sieci Olimp), dostawcy powinni prezentować swoją ofertę posługując się językiem wszystkich korzyści. – Świadomi partnerzy wiedzą, że lojalność wobec marki w segmencie B2B jest o wiele większa niż w B2C. Ważną zaletą dostawcy jest zrozumienie biznesu odbiorcy. Trzeba przedstawić nam gotowy i ciekawy pomysł, a nie zunifikowaną ofertę dla wszystkich. Ważne jest, aby sieć gastronomiczna widziała korzyści ze zmiany dostawcy - mówił. Dodał, że cieszy się z długofalowej współpracy z dostawcami i jeśli firma rośnie i rozwija się razem z siecią gastronomiczną.

Właściciel firmy Gastromall wymienił także, że wśród ważnych zalet dostawców jest doradztwo i bezpośredni kontakt z szefami kuchni.

Piotr Niemiec przyznał, że Gastromall bardzo lubi zaskakiwać klientów nowymi rozwiązaniami. – Jesteśmy zakręceni na punkcie zaskakiwania gości i takich też dostawców z nowymi rozwiązaniami i produktami poszukujemy. Dzięki ofercie wystawców Food Show udało nam się nawiązać kontakt z kilkoma nowymi podmiotami. Przedstawiliśmy im swoją ofertę i zakres działania, co zaowocowało pierwszymi pomysłami na współpracę – mówił.

- My preferujemy odpowiedni stosunek ceny do jakości. Kolejnymi cechami idealnego dostawcy jest punktualność, lojalność, wyrozumiałość, kreatywność czy świeżość produktów – dodał Marcin Szworak, współwłaściciel sieci Makarun.

Marcin Ceran z bloga pojedzone.pl podkreślał, że dostawcy muszą być elastyczni i podporządkowywać się pod odpowiedniego odbiorcę. Ważne jest także inspirowanie i wyjście naprzeciw lokalom. – Firmy, które wprowadzają nowe produkty często zapraszają znanych blogerów czy kucharzy i starają się przedstawiać ciekawe zastosowania. To kluczowe, aby wejść na dany rynek – dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Makarun Spaghetti and Salad RSS ALERT    /    Marcin Szworak RSS ALERT    /    Marcin Ceran RSS ALERT    /    pojedzone.pl RSS ALERT    /    Piotr Niemiec RSS ALERT    /    Gastromall RSS ALERT    /    restauracja Olimp RSS ALERT    /    Łukasz Błażejewski RSS ALERT    /    7th Street RSS ALERT    /    Meat & Fit RSS ALERT    /    Food Show 2018 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.194.198
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.