Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Food Show 2018: Polski street food nie ma się czego wstydzić

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 16-03-2018, 13:35
Food Show 2018: Polski street food nie ma się czego wstydzić
Michał Skoczek, założyciel bloga Street Food Polska. Fot. PTWP

Uważam, że polski street food nie ma się czego wstydzić, choć czasem zdarzają się oczywiście słabsze food trucki - mówił Michał Skoczek, założyciel bloga Street Food Polska podczas debaty "Lokal bez adresu: targi śniadaniowe, nocne markety, food trucki" odbywającej się w trakcie Food Show 2018.

Michał Skoczek odniósł się do trendów kulinarnych w segmencie street food. - Dwa lata temu myślałem, że sprzedaż hamburgerów powoli przestaje się cieszyć popularnością, ale okazało się, że jest wręcz przeciwnie - mówił.

Dodał, że ludzie lubią zarówno znane smaki jak i odkrywanie nowych potraw. - Na przykład w Krakowie konsumenci nie przychodzą na zloty food trucków, aby kupić burgery. Oni tam szukają nowych smaków. Z drugiej strony hamburgery są proste, znajome i przyswajalne dla ludzi - dodał.

Michał Skoczek mówił, że jest miłośnikiem food trucków i że lubi o nich pisać. - Część food trucków pojawia się i potem znika. Cały czas jest tak, że komuś się wydaje, "o patrz, jest kolejka, zarobimy", a w następnym sezonie już go nie ma - tłumaczył.

- Uważam, że polski street food nie ma się czego wstydzić, choć czasem zdarzają się oczywiście słabsze food trucki. Właściciele food trucków to "wariaci kulinarni", naprawdę wkładają w swoją działalność całe serce - mówił.

Jego zdaniem zloty tematyczne nie są dobrym pomysłem. - Nie organizowałem nigdy zlotu tematycznego, ponieważ do mnie przemawia koncepcja różnorodności - wyjaśniał.

Bloger uważa również, że niezbyt dobrym pomysłem są porcje degustacyjne. - Przykładowo często nie ma mniejszych bułek lub sprzedawcy na eventach mają dwa rozmiary dań, co dezorganizuje pracę, przeszkadza i wywołuje frustrację zarówno u klientów jak i u właścicieli samochodów - tłumaczył.

Michał Skoczek uważa również, że w sprawie lokalizacji food tracków łatwiej się porozumieć z galerią handlową i prywatnym najemcą niż z jednostką miejską. 

Michał Skoczek, znany także jako Żorż Ponimirski, założyciel bloga o ulicznym jedzeniu – Street Food Polska (zał. 2011 r). Miłośnik i propagator ruchu food truckowego, organizator imprez street foodowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 558) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH