Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Food Show 2018: Trendy kulinarne dezaktualizują się zanim zaczną na dobre wybrzmiewać

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 16-03-2018, 20:18
Food Show 2018: Trendy kulinarne dezaktualizują się zanim zaczną na dobre wybrzmiewać
Paulina Serwatka, Brand Manager Tel Aviv Food & Wine, fot. PTWP

- Gdybyśmy zebrali wszystkie produkty, o których mówimy że są najmodniejsze to zobaczymy, że one się nawzajem wykluczają. Diety i trendy dezaktualizują się zanim zaczną na dobre wybrzmiewać. Modna jest teraz nasza postawa, to, w jaki sposób podchodzimy do jedzenia i co z niego chcemy wynieść dla siebie - mówiła Paulina Serwatka, Brand Manager Tel Aviv Food & Wine podczas debaty "Future foods – dziś ciekawostka, jutro – silny trend" podczas Food Show 2018.

Paulina Serwatka jest zdania, że chodzenie do restauracji stało się modne, ponieważ pokazujemy w ten sposób swoje aspiracje i podbudowujemy naszą pozycję w życiu i w social mediach.

- Tel Aviv jest restauracją roślinną, ale większość naszych gości stanowią flexitarianie. Wcale nie jest tak, że najmodniejsza jest dziś kuchnia wegańska. Gdybyśmy zebrali wszystkie produkty, o których mówimy że są najmodniejsze to one się nawzajem wykluczają. Diety i trendy dezaktualizują się zanim zaczną na dobre wybrzmiewać. Modna jest teraz nasza postawa, to, w jaki sposób podchodzimy do jedzenia i co z niego chcemy wynieść dla siebie. Próba podążania za tym czy mamy jeść jarmuż, niebieskie czy różowe szybko przemija i nawet nie wszędzie dociera. Postawa oznacza także to, co możemy połączyć z jedzeniem: dzielenie się, przekazywanie dla osób które go potrzebują. 1/3 jedzenia trafia do kosza zanim trafi na nasz talerz - dodała.

Serwatka przyznała, że mówiąc o światowych trendach obserwujemy powrót do hybryd jedzeniowych. 

- W USA powraca np. cronut, czyli croissant z donutem albo tacro: tacosy z croissantem. Czekamy na polskie hybrydy. Podoba mi się to, że zaczynamy myśleć spójnie o tym, jakie mamy składniki w restauracji: nie tylko ciągłe badanie food costu i żeby się spinało, ale zależy nam na producentach lokalnych regionalnych i rzemieślniczych - dodała.

W części debaty poświęconej dietom i modom żywieniowym Paulina Serwatka wskazała, że przede wszystkim musimy sami sobie zadać pytanie: po co chcemy przejść na dietę i jaki ma być jej skutek.

- Dieta często prowadzi do czegoś konkretnego, co chcielibyśmy osiągnąć.. Wpisujemy w Google "najmodniejsze diety", często bezmyślnie, mimo że każdy z nas jest inny i czego innego mu potrzeba. Receptą jest jeść tak, żeby być szczęśliwym samemu ze sobą. Nie tylko dieta prowadzi nas przez życie. Powinniśmy przestać traktować jedzenie w formie rygoru tylko komfortu, nie że jak czegoś nie zjemy albo zjemy czegoś za dużo to nie osiągniemy sukcesu. Takie myślenie jest złudne i nie prowadzi do niczego. Często słyszę pytanie: "Jak to jest że tyle jesz, a tak dobrze wyglądasz?" Tak jakby to, że się dobrze wygląda było związane z tym, że nie je się dużo i że skoro ktoś się odchudza to je mniej, co jest nieprawdą. Można jeść dużo, ale dobrego jedzenia, które dostarcza nam energii a jednocześnie daje nam przyjemność - dodała.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 362) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.