Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Food Show: Dostawcy HoReCa – sprostać nie tylko wymaganiom szefów kuchni, ale i potrzebom gości (relacja + foto)

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 22-03-2018, 16:31
Food Show: Dostawcy HoReCa – sprostać nie tylko wymaganiom szefów kuchni, ale i potrzebom gości (relacja + foto)
fot. PTWP

Z założenia idealny dostawca HoReCa nie tylko musi dostarczyć towary uszyte na miarę szefów kuchni restauracji, ale powinien także kreować nowe trendy, wprowadzać produkty w porozumieniu z restauratorami, wyprzedzać ich wymagania oraz spełniać oczekiwania gości lokali gastronomicznych.

- Mamy jednego ogólnopolskiego dostawcę do wszystkich naszych restauracji. Z wyjątkiem napojów oraz warzyw i owoców dostarcza dla nas wszystko – powiedział Łukasz Błażejewski, dyrektor ds. franczyzy, 7th Street, Meat & Fit. Wskazał, że 7th Street to w tej chwili 16 lokali, natomiast Meat & Fit rozwija się bardzo dynamicznie. Teraz jest ich 7, ale do końca roku będą 24 placówki.

- Nasz system zakłada, że producenci dostarczają swoje produkty, które są zgodne z naszymi specyfikacjami do dystrybutora, a ten za pośrednictwem magazynów lokalnych, zgodnych z naszymi lokalizacjami, zapewnia zaopatrzenie naszych placówek – mówił Łukasz Błażejewski.

Odmiennie wygląda sytuacja z warzywami i owocami, przy zamawianiu których lokale 7th Street oraz Meat & Fit nie korzystają z jednego dostawcy. - Uważam, że nie ma sensu wozić pomidorów czy innych warzyw przez całą Polskę. Transport jest drogi, ponadto rodzi to problemy przy reklamacjach czy zwrotach. Nie możemy sobie pozwolić, aby 40 proc. ceny pomidora stanowił koszt paliwa. W przypadku warzyw i owoców lokale same znajdują lokalnych dostawców – mówił Łukasz Błażejewski.

Zapytany o problemy z dostawcami, powiedział, że sieć nie ma żadnych problemów. - Wszystkie produkty są zestandaryzowane i przygotowane według naszych specyfikacji. Dzięki temu mamy jasne zasady współpracy – dodał.

Piotr Niemiec, właściciel Grupy Gastromall, przyznał, że w gastronomii najważniejsze są jakość, świeżość i lokalność. - Ja dodałbym jeszcze do tych rzeczy sezonowość, która jest prawdziwym błogosławieństwem – powiedział. W jego opinii sezonowość w gastronomii jest błogosławieństwem, gdyż dzięki temu można zaskakiwać klientów i eliminować nudę z menu.

- Mamy 10 brandów i ponad 100 lokali. Najwięcej jest restauracji Olimp – dopiero co otworzyliśmy 75 lokal tej marki. Dzięki sezonowości menu jest bardzo żywe i dynamiczne. Zmienia się nawet kilka razy dziennie. Uwzględniamy w nim wszystkie propozycje i produkty sezonowe – mówił Piotr Niemiec. - Dzięki temu, że stawiamy na produkty sezonowe są one zawsze świeże. Naprawdę do sezonowości przywiązujemy bardzo dużą wagę – dodał.

Piotr Niemiec potwierdził, że Gastromall posiada magazyn i kuchnię centralną, do których przywożone są lokalne owoce i warzywa i tam są wstępnie obrabiane. Lepione są tam też pierogi. Pozostałe dania są właściwie w każdym lokalu przygotowywane od podstaw.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (10 461) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane