REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Viktoria Wejchert inwestuje w sieć Friends

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 05-12-2013, 16:07
Friends - nowa marka chce podbić polski rynek gastronomiczny
fot. materiały prasowe

Z końcem listopada na polski rynek gastronomiczny weszła marka gastronomiczna Friends, założona przez Capital36 - fundusz powołany przez Victorię Wejchert. Do końca 2015 r. planowane jest otwarcie 20 lokali w Warszawie. Docelowo Friends planuje rozwój sieci na terenie całej Polski.

REKLAMA

Punkty gastronomiczne Friends znajdować się będą w najbardziej popularnych lokalizacjach biurowych i komunikacyjnych dużych miast, centrach handlowych czy stacjach metra. Pierwszy lokal Friends mieści się przy ulicy Śliskiej 10 (wejście od al. Jana Pawła II) przy Rondzie ONZ w Warszawie obok biurowców Rondo 1 i Warsaw Financial Centre. Drugi lokal otwarty zostanie w styczniu 2014 r. przy stacji metra Wawrzyszew.

- Pomysł na lokal typu Friends zrodził się w trakcie mojego pobytu i pracy w Londynie, gdzie działa wiele miejsc, które umożliwiają jedzenie świeżych i zdrowych posiłków podanych w krótkim czasie - mówi Victoria Wejchert, współzałożycielka sieci Friends.

Sieć Friends charakteryzuje się tym, że sprzedaje przez cały dzień świeże i smaczne posiłki. Menu obejmuje m.in. dania śniadaniowe, bogaty wybór kanapek, lekkie sałaty, zupy, ciasta i zdrowe przekąski oraz ciepłe napoje, wody czy soki. Średni koszt posiłku to 10 zł.

Maksymalny czas od wejścia do zakupu produktu w każdym lokalu sieci Friends to pięć minut. Posiłki, które proponuje marka, są przygotowane codziennie ze świeżych i zdrowych składników zapewnianych w większości przez lokalnych dostawców. Sieć posiada także kuchnię centralną, która dostarcza produkty do poszczególnych punktów sieci. Dania z menu Friends przygotowywane są codziennie na miejscu. 

Friends wypieka pieczywo - także popołudniu - i korzysta z własnej piekarni w lokalu. Wszystkie dania są dostępne w ofercie tylko przez jeden dzień. Kanapki niesprzedane w ciągu dnia trafią natomiast na cele charytatywne.

Wszystkie dania w ofercie przyrządzane są według oryginalnych, autorskich przepisów, które opracowane zostały specjalnie na potrzeby sieci przez Roberta Skubisza - szefa restauracji Amber Room w Warszawie.

- Analizując polski rynek gastronomiczny, zwróciliśmy uwagę, że brakuje na nim punktów szybkiej obsługi odpowiadających w pełni potrzebom współczesnego konsumenta. Oczekiwania są jasne - jedzenie powinno być smaczne, zdrowe i w przystępnej cenie. Drugim elementem, który stanowi naszą przewagę konkurencyjną są lokalizacje, w których znajdują się punkty Friends. Wybieramy miejsca, które są najdogodniejsze dla klientów, którzy zmierzają do pracy lub udają się na szybki lunch - mówi Victoria Wejchert.

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • mmt 28-09-2016, 15:47:
format którego rzeczywiście brakowało ale wbrew temu co piszą sami o sobie nie jest tanio, mikroskopijne kanapeczki po 9 złotych, coś większego po 15-20 no niestety, przeciętny konsument pójdzie sobie do subway gdzie za 8 zł się naje.
  • jw 06-12-2013, 12:28:
cyt: "Pomysł na lokal typu Friends zrodził się w trakcie mojego pobytu i pracy w Londynie, gdzie działa wiele miejsc, które umożliwiają jedzenia świeżych i zdrowych posiłków w krótkim czasie - mówi Victoria Wejchert"

Proszę Pani proszę wyjechać do UK do pracy i wrócic do PL za 15 lat, może wtedy konsumenta nawet tego warszawskiego będzie stac na Pani wymyslne dania sciagnięte żywcem z UK.

Kanapki po 15 PLN, Sałatki po 20 PLN taaa, kolejny biznes ludzi nie mających kontaktu z rzeczywistoscią.

Życzę powodzenia!
  • stan 06-12-2013, 09:35:
dzieciaki SBków bawią się w biznes ... no mają za co ... elyta ... tfuuu

Zobacz wszystkie komentarze (3)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH