Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

FRSiH 2017: Branża HoReCa – atrakcyjny partner dla producentów FMCG

Strona 3 z 7

Damian Rybak, president Pizza Hut Dine-in, AmRest, skomentował, że inflacja jest pożądana. Pytanie tylko, gdzie jest granica i jaki jest jej wpływ na biznes. Przyznał, że jego firma też odczuwa presję - nie tylko są to koszty produktów, lecz także koszty pracy. Warunki są jednak takie same dla wszystkich, a goście w restauracjach doceniają wartość, a więc coś więcej niż ceny. Cena jest tylko pewnym aspektem, które mówi o doświadczeniu w restauracji. – Całe doświadczenie kulinarne jest kluczowe. Skupiamy się na tym, by to doświadczenie budować – stwierdził.

President Pizza Hut Dine-in przyznał, że dużym sieciom pomagają długoterminowe umowy, które pozwalają radzić sobie z podwyżkami cen w średnim terminie i dają czas na znalezienie rozwiązań.

Po dyskusji nt. znaczenia cen prelegenci omówili temat najbardziej atrakcyjnych i poszukiwanych produktów na rynku HoReCa.

Krzysztof Cybruch, organizator Targu Śniadaniowego, odpowiedzialny m.in. za komercjalizację Hali Gwardii oraz Bazaru Koszyki przekonywał, że lokalni dostawcy będą coraz ważniejsi: – Pochodzenie ma znaczenie. Lokalność się opłaca. Takie produkty są rozpoznawalne. Dzięki nim można uwiarygodnić kuchnię i kucharza – mówił. Jak stwierdził, dziś wiele restauracji szuka nietypowego, świetnej jakości produktu, który może ich wyróżnić. Jako przykład podał hotel SPA Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie, który wydał cykl dokumentów o swoich lokalnych dostawcach.

Małym producentom doradzał tworzenie grup i wzajemne polecanie się: – Obserwując Targ Śniadaniowy czy Halę Gwardii widzę, jak działa siła polecenia. W grupie 3-5 dostawców można budować przewagę, wzajemnie się polecając – dodał.

Przyznał też, że spotyka się często z przykrą sytuacją, gdy restauratorzy po pierwszych miesiącach działalności rezygnują z dostawców dobrej jakości i produktów, szukając w ten sposób oszczędności. – Pojawia się nowa restauracja, stekownia czy burgerownia. Po otwarciu wszyscy są zachwyceni jakością mięsa, pieczywa i dodatków. Nic gorszego nie można wtedy zrobić, jak zakończyć zakupy tych dobrych produktów. A najczęściej tak się dzieje. W większości restauracji obserwuję dokładnie tę samą „sztuczkę”. Po paru miesiącach zamówienia ustają. Znam kilkanaście takich przypadków. Kupują na pierwsze 3 miesiące, a później zmienią dostawcę na innego. To jest w mojej opinii brak konsekwencji i brak dialogu. Traci restauracja, bo klienci tego nie zapominają – przestrzegał.

więcej informacji:

Marcin Suski RSS ALERT    /    Damian Rybak RSS ALERT    /    Krzysztof Janiszewski RSS ALERT    /    Stanisław Magdij RSS ALERT    /    Dorota Cacek RSS ALERT    /    Krzysztof Cybruch RSS ALERT    /    dostawcy HoReCa RSS ALERT    /    Pizza Hut RSS ALERT    /    Krowarzywa RSS ALERT    /    AmRest RSS ALERT    /    Senses RSS ALERT    /    restauracje premium RSS ALERT    /    Sfinks RSS ALERT    /    Sfinks Polska RSS ALERT    /    Sphinx RSS ALERT    /    Bierhalle RSS ALERT    /    Forum Rynku Spożywczego i Handlu RSS ALERT    /    FRSiH 2017 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.201.102
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.