Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Fuzja na polskim rynku cateringu biznesowego

Dwa polskie startupy – Cateringoo i Caterfly udostępniły klientom wspólną platformę i rozpoczynają pracę pod jednym szyldem.

Fuzja na polskim rynku cateringu biznesowego
Natalia Myszkowska, założycielka Cateringoo i CEO połączonych startupów, fot. mat. pras.

Autor: informacja prasowa
Data: 27-06-2019, 14:17

Po fuzji startupy będą działać pod nazwą Cateringoo i wspólnie przeniosą proces zamówień na platformę online, walcząc tym samym o swój udział w rynku usług cateringowych dla biznesu. W samej Europie jest on wart już prawie 65 miliardów złotych. Nowa platforma powstała na bazie wcześniejszych doświadczeń Cateringoo oraz technologii młodszego i dotychczas konkurencyjnego startupu Caterfly.

– Cateringoo od 2017 roku współpracuje z wieloma dostawcami i korporacjami, łącząc je przy okazji różnego rodzaju spotkań biznesowych. Poznaliśmy więc bolączki tego niszowego i wciąż bardzo młodego rynku. Chcemy maksymalnie uprościć proces zamawiania cateringu biznesowego, co jest możliwe, dzięki połączeniu naszego know-how i zaawansowanej pod względem technologicznym platformy Caterfly – mówi Natalia Myszkowska, założycielka Cateringoo i CEO połączonych startupów.

Cateringoo wyciąga pomocną dłoń do osób odpowiedzialnych za organizację firmowych wydarzeń, czyli m.in. do office i event managerów czy asystentów i asystentek. Wcześniej, aby zamówić catering, musieli oni dzwonić do kilku dostawców, zbierać i porównywać ich oferty. Teraz proces ogranicza się do kilku kliknięć na stronie internetowej. Platforma wspiera także właścicieli firm cateringowych i restauracji, zdejmując z nich m.in. obowiązek kontaktu z klientami korporacyjnymi oraz wysyłania ofert i wycen. Firmy cateringowe, dostawcy usług gastronomicznych i restauracje mogą więc w pełni skupić się na ich podstawowej działalności, czyli tworzeniu pysznych dań.

– Skupiamy oferty cateringu biznesowego na jednej platformie. Przenosimy na nią również cały proces wyboru menu, komunikacji pomiędzy klientem a dostawcą oraz formalności, takie jak płatności i fakturowanie. Stawiamy na prostotę, dobry user experience i pełną transparentność. Użytkownicy systemu Cateringoo już na starcie wiedzą, od jakiego dostawcy, w jakim terminie, ilości czy cenie mogą zamówić dany catering – komentuje Natalia Myszkowska. 

Jak zauważa CEO świeżo połączonych startupów, dodatkową zaletą Cateringoo jest zróżnicowane menu, które obejmuje niemal wszystkie rodzaje jedzenia – od przekąsek typu finger food po lunche i kolacje. Myszkowska dodaje także, że na platformie można znaleźć dania z kuchni całego świata – angielskiej, śródziemnomorskiej czy meksykańskiej.

Równie światowe co oferowana kuchnia, są plany cateringowego startupu. Platforma już teraz działa w największych polskich miastach, a w najbliższych miesiącach planuje rozszerzyć swoją działalność o kolejne regiony, także te, wykraczające poza granice Polski. Wsparcia w ekspansji udzieli im Daftcode, polski Venture Builder specjalizujący się w tworzeniu i wypuszczaniu na rynek biznesów technologicznych. Daftcode ma na swoim koncie kilkanaście globalnie operujących spółek. Do ich portfela należy m.in. uruchomiony z początkiem 2019 roku Caterfly, narzędzie antyfraudowe Nethone, czy startup edukacyjny Skriware. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

catering RSS ALERT    /    catering dietetyczny RSS ALERT    /    Cateringoo RSS ALERT    /    Caterfly RSS ALERT    /    Natalia Myszkowska RSS ALERT    /    start-upy spożywcze RSS ALERT    /    start-upy w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.81.69.220
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.