Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

„GIF me food” - nowa kampania wizerunkowa PizzaPortal.pl

Pierwsza platforma w Polsce do zamawiania jedzenia przez internet rozpoczyna nową kampanię pod hasłem „GIF me food”. Głównym narzędziem komunikacyjnym są animowane GIFy zakorzenione w sposobie komunikacji internautów.

„GIF me food” - nowa kampania wizerunkowa PizzaPortal.pl
fot. kadr z reklamy

Nowa kampania PizzaPortal.pl bazuje na symbolice i sposobie komunikacji świata online. Spoty nie opowiadają linearnej historii, ale wykorzystują krótkie, zapętlone sceny znane z animowanych GIFów czy memów internetowych, które w zaskakujący sposób oddają charakter i ideę portalu. Historie odwołują się do realiów związanych z zamawianiem jedzenia, takich jak spotkanie ze znajomymi czy mecz piłkarski, a tempo ich zmian jest bardzo szybkie – takie jak informacji w sieci. Cała kampania realizowana jest pod hasłem „GIF me food”.

Początkowo może wydawać się, że nasza nowa kampania, której fundamentem są animowane GIFy, skierowana jest tylko do ludzi młodych. Nie jest to jednak prawdą. GIFy osadzone są w kulturze interetu już od ponad 20 lat, stanowiąc ponadpokoleniowy język komunikacji. Dlatego na nasze reklamy zwróci uwagę nie tylko student, ale także 40-latek pamiętający słynną animację „Dancing baby”, która była jednym z pierwszych GIFowych virali na świecie. Sięgamy po technikę komunikacji i symbolikę silnie zakorzenioną w DNA internetu, by jeszcze bardziej podkreślić spójność tych realiów z ideami platformy do zamawiania jedzenia online – mówi Tomasz Lipiński, dyrektor marketingu PizzaPortal.pl.

Animowane GIFy już kilkadziesiąt lat temu zdobyły serca użytkowników internetu. W erze przed powszechnie dostępnym video internetowym, używane były do tworzenia pierwszych virali, a w początkowej fazie rozwoju internetu wykorzystywane także w marketingu – do tworzenia prostych animacji w komunikacji marek. Przetrwały próbę czasu, stając się ostatecznie ilustracją emocji, poglądów i nastrojów w codziennych rozmowach internautów w XXI w.

Tworząc nową platformę komunikacyjną postanowiliśmy skoncentrować się na języku i otoczeniu, w jakim komunikują się i przebywają codziennie nasi klienci. Dlatego przy tworzeniu fundamentów strategii zastosowaliśmy podejście „digital first”, gdzie najpierw myśli się o mediach cyfrowych, a potem tradycyjnych. W efekcie nasze nowe reklamy będą się bardzo wyróżniały np. w telewizji, gdzie sposób realizacji reklam jest bardziej tradycyjny. Dodatkowo odwołując się w reklamach do codziennych sytuacji, w których zamawiają nasi klienci, chcemy pokazać potrzebę korzystania z PizzaPortal.pl i różnorodność oferty dostępnej dla każdego. Nasz portal do zamawiania jedzenia, który jako pierwszy w Polsce wyrósł w świecie online, a dziś oferuje klientom dostęp do blisko 4000 restauracji w całej Polsce, dzięki nowej komunikacji jeszcze bardziej wpisuje się w ten internetowy świat – komentuje Bartosz Sala, prezes PizzaPortal.pl.

więcej informacji:

PizzaPortal.pl RSS ALERT    /    delivery RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.201.102
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.