Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Giganci fast food stawiają na ofertę śniadaniową

Jedzenie śniadań poza domem nie ma w Polsce długiej tradycji, w przeciwieństwie np. do USA, gdzie popularność śniadań w McDonald's jest tak duża, że rozszerzono tę ofertę na cały dzień – mówi Rzeczpospolitej Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald's.

Giganci fast food stawiają na ofertę śniadaniową
fot. shutterstock

Jak mówi Rzeczpospolitej Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald's, w 2008 r. co czwarty Polak kupował swój pierwszy posiłek poza domem. Dziś zaś odsetek ten wynosi ok. 40 proc.

Jej zdaniem zjawisko ma szansę nadal się upowszechniać, ponieważ trend pojawił się dopiero kilka lat temu. – Obecnie jest to dla nas jedna z głównych platform produktowych, dająca nam, jeśli chodzi o segment śniadań, ok. 10 proc. udziału w rynku gastronomii nieformalnej – tłumaczy gazecie.

Na śniadania postawiło też KFC. Sieć wprowadziła ofertę śniadaniową do swoich lokali w 2017 r.

Tymczasem według badań Nielsena cytowanych przez Rzeczpospolitą, średnio tylko 9 proc. Europejczyków decyduje się na śniadania w restauracji. Moda ta przyjmuje się mocniej wśród konsumentów z młodszych grup wiekowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

McDonald's RSS ALERT    /    Anna Borys-Karwacka RSS ALERT    /    KFC RSS ALERT    /    śniadania RSS ALERT    /    fast food RSS ALERT    /    oferta śniadaniowa w McDonalds RSS ALERT    /    Nielsen RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.245.237
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.