REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Gruby Benek: Rentowność pizzerii spada wraz z drożejącymi produktami

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 30-12-2011, 11:48
Gruby Benek: Rentowność pizzerii spada wraz z drożejącymi produktami
Fot. Grubybenek.pl

Sieć ma wynegocjowane doskonałe warunki u dostawców produktów, aczkolwiek za wzrostem większości cen produktów stoi drogie euro oraz rosnące ceny paliw. Na co nie mamy żadnego wpływu. Rentowność lokalu spada wraz z drożejącymi produktami, więc jesteśmy zmuszeni do korekt cenowych naszych produków - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Patryk Grubski, specjalista d/s franczyzy sieci Gruby Benek.

REKLAMA

Jak dodaje Patryk Grubski, w mijającym roku sprzedaż była słabsza niż w poprzednich latach ze względu na powściągliwośc Polaków do wydatków na jedzenie poza domem spowodowaną widmem kryzysu szalejącego w Europie. - Spodziewamy zwiększonej sprzedaży pizzy na Euro 2012. Pizza doskonale komponuje się z oglądaniem wydarzeń sportowych w większym gronie - dodaje.

Jego zdaniem kryzys wpływa takża na rozwój sieci. Na 2012 r. zaplanowano otwarcie około ośmiu nowych pizzerii.

- Spodziewaliśmy się troszkę większej liczby osób zaintersowanych prowadzeniem własnego lokalu gastronomicznego pod naszym szyldem. Jednak zawirowania gospodarcze w strefie euro powodują, że dużo osób zwleka z decyzjami biznesowymi do czasu uspokojenia sytuacji - tłumaczy specjalista d/s franczyzy sieci Gruby Benek.

Dodaje, że sieć stale stara się uatrakcyjniać swoją ofertę zarówno dla klientów ostatecznych jak i naszych franczyzobiorców. - W tym roku wprowadziliśmy możliwość ajencji lokali należących bezpośrednio do naszej sieci - mówi Patryk Grubski.

Obecnie w skład sieci wchodzi ponad 70 placówek zlokalizowanych w całej Polsce. Firma współpracuje z takimi markami spożywczymi jak: Arla, Morliny, sery Warmia i President, Sery Świata, Coca-Cola, Sokołów, Fritar.

Czytaj także: Przedstawiciel sieci La Torre: Sytuacja rynkowa wpływa na rozwój rynku pizzerii. Zauważyliśmy zjawisko zamykania lokali

Da Grasso werbuje franczyzobiorców do nowych miast

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • nabity we franszyzę 24-03-2012, 10:49:
franszyza = wyzysk = pańszczyzna

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 147) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH