Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Grupa Sfinks znów na zakupach. Za 20 mln zł przejmuje udziały w sieci Gusto Dominium

Strona 2 z 2

Zgodnie z ogłoszoną strategią rozwoju na lata 2017-2022, Sfinks prowadzi działania mające na celu rozwój biznesu poprzez wchodzenie w nowe segmenty rynku gastronomicznego. Interesującym obszarem rozwoju są sieci serwujące dania kuchni włoskiej, gdyż jest to drugi najpopularniejszy rodzaj kuchni wśród Polaków. Planowany zakup pakietu w Dominium jest już kolejnym krokiem Sfinksa w tym obszarze. W grudniu 2016 r. spółka podpisała umowę masterfranczyzy, na bazie której będzie rozwijać restauracje działające pod marką Fabryka Pizzy.

– Zainteresowanie Polaków kuchnią włoską powoduje, że w ramach tego segmentu rynku są klienci o różnych oczekiwaniach. Dlatego też niezależnie od zamiaru wspierania rozwoju sieci Gusto Dominium, będziemy konsekwentnie realizować założenia przyjęte dla rozwoju sieci Fabryka Pizzy. Obie sieci działają w obszarze kuchni włoskiej, jednak ich oferta jest dedykowana różnym segmentom klientów. Jesteśmy przekonani, że rozwój obu sieci powoli na osiągniecie istotnych synergii biznesowych – dodaje Sylwester Cacek.

Ostatnio Sfinks poinformował też o prowadzonych działaniach zmierzających do przejęcia sieci Piwiarni Warka liczącej 67 lokali.

Sfinks Polska zarządza 108 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 92 restauracji Sphinx (segment casual dining).

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sfinks RSS ALERT    /    Sfinks Polska RSS ALERT    /    Sphinx RSS ALERT    /    Sylwester Cacek RSS ALERT    /    sfinks przejęcia RSS ALERT    /    Tomasz Plebaniak RSS ALERT    /    Dominium RSS ALERT    /    Gusto Dominium RSS ALERT    /    pizzerie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.240.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.