Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Żywiec: Kanał HoReCa stanowi 10 proc. naszych obrotów

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-04-2014, 11:47
Grupa Żywiec: Kanał HoReCa stanowi 10 proc. naszych obrotów
Marcin Górski, ekspert Grupy Żywiec ds. HoReCa

Sektor HoReCa jest dla nas istotnym kanałem sprzedaży. W naszych obrotach stanowi mniej więcej tyle ile w całym rynku piwa, czyli ok. 10 proc. Jest on nie tylko ważny z punktu widzenia wolumenu sprzedaży, ale także roli jaką pełni w dotarciu do konsumenta - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Marcin Górski, ekspert Grupy Żywiec ds. HoReCa.

Jak tłumaczy Marcin Górski, obecność produktu w kanale gastronomicznym wpływa na wizerunek marki i uwiarygadnia produkt w oczach konsumenta. Daje mu także możliwość spróbowania konkretnego produktu.

- Rynek gastronomiczny to jeden z bardziej wymagających obszarów rynku. Bardzo liczy się jego dobra znajomość, relacje z klientami i profesjonalizm obsługi. Firmy chcące na tym rynku zaistnieć muszą postawić na budowanie relacji z klientami, dobre szkolenia zespołu sprzedażowego i angażowanie pracowników, którzy chcą i lubią pracę w tej części handlu - komentuje eksport Grupy Żywiec.

Jego zdaniem, coraz więcej firm jest zainteresowanych kanałem HoReCa i działa, bądź rozpoczyna działalność w tym sektorze. - Przez polski rynek gastronomiczny przetaczają się nowe formaty lokali - niedawno były modne lokale serwujące polską tradycyjną kuchnię i lokale z sushi, dzisiaj powstaje mnóstwo restauracji serwujących dania z całego świata. Nie dziwi już nikogo restauracja np. z kuchnią pakistańską. Podobne zmiany możemy obserwować np. w segmencie fastfoodów, gdzie od ubiegłego roku mamy rozkwit "burgerowni". Od trzech lat można zauważyć modę na lokale serwujące kilka dań i napojów w niskich cenach i często otwarte całą dobę, które przed wojną nazywano bistro. Firmy to dostrzegają i chcą mieć swój udział w tym rynku. Obserwujemy też, że coraz więcej ludzi korzysta z tego typu usług. Grupa Żywiec, która ma najbardziej zróżnicowaną ofertę na rynku piwa, aktywnie uczestniczy w pozyskiwaniu nowych lokali, mając dla nich dobrą ofertę handlową. Jako producent Żywca, Warki, Heinekena i kilkunastu innych piw pomagamy także w wyposażeniu lokalu, przekazując w użytkowanie sprzęt do nalewania piwa, lodówki, szklanki - podsumowuje Marcin Górski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • polpot 07-04-2014, 14:08:
lol

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 889) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH