Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Żywiec: Kanał HoReCa stanowi 10 proc. naszych obrotów

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-04-2014, 11:47
Grupa Żywiec: Kanał HoReCa stanowi 10 proc. naszych obrotów
Marcin Górski, ekspert Grupy Żywiec ds. HoReCa

Sektor HoReCa jest dla nas istotnym kanałem sprzedaży. W naszych obrotach stanowi mniej więcej tyle ile w całym rynku piwa, czyli ok. 10 proc. Jest on nie tylko ważny z punktu widzenia wolumenu sprzedaży, ale także roli jaką pełni w dotarciu do konsumenta - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Marcin Górski, ekspert Grupy Żywiec ds. HoReCa.

Jak tłumaczy Marcin Górski, obecność produktu w kanale gastronomicznym wpływa na wizerunek marki i uwiarygadnia produkt w oczach konsumenta. Daje mu także możliwość spróbowania konkretnego produktu.

- Rynek gastronomiczny to jeden z bardziej wymagających obszarów rynku. Bardzo liczy się jego dobra znajomość, relacje z klientami i profesjonalizm obsługi. Firmy chcące na tym rynku zaistnieć muszą postawić na budowanie relacji z klientami, dobre szkolenia zespołu sprzedażowego i angażowanie pracowników, którzy chcą i lubią pracę w tej części handlu - komentuje eksport Grupy Żywiec.

Jego zdaniem, coraz więcej firm jest zainteresowanych kanałem HoReCa i działa, bądź rozpoczyna działalność w tym sektorze. - Przez polski rynek gastronomiczny przetaczają się nowe formaty lokali - niedawno były modne lokale serwujące polską tradycyjną kuchnię i lokale z sushi, dzisiaj powstaje mnóstwo restauracji serwujących dania z całego świata. Nie dziwi już nikogo restauracja np. z kuchnią pakistańską. Podobne zmiany możemy obserwować np. w segmencie fastfoodów, gdzie od ubiegłego roku mamy rozkwit "burgerowni". Od trzech lat można zauważyć modę na lokale serwujące kilka dań i napojów w niskich cenach i często otwarte całą dobę, które przed wojną nazywano bistro. Firmy to dostrzegają i chcą mieć swój udział w tym rynku. Obserwujemy też, że coraz więcej ludzi korzysta z tego typu usług. Grupa Żywiec, która ma najbardziej zróżnicowaną ofertę na rynku piwa, aktywnie uczestniczy w pozyskiwaniu nowych lokali, mając dla nich dobrą ofertę handlową. Jako producent Żywca, Warki, Heinekena i kilkunastu innych piw pomagamy także w wyposażeniu lokalu, przekazując w użytkowanie sprzęt do nalewania piwa, lodówki, szklanki - podsumowuje Marcin Górski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • polpot 07-04-2014, 14:08:
lol

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 580) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.