Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Żywiec rozwija sieć Piwiarni Warki. W 2014 r. powstanie min. 5 lokali

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-10-2013, 14:41
Grupa Żywiec rozwija sieć Piwiarni Warki. W 2014 r. powstanie min. 5 lokali
Fot. materiały prasowe / Grupa Żywiec SA

W naszym kraju działa obecnie 78 Piwiarni Warki - konceptu gastronomicznego Grupy Żywiec. - W przyszłym roku na pewno powstanie kilka nowych placówek sieci - mam nadzieję, że co najmniej pięć. Nasz koncept franczyzowy cieszy się sporym zainteresowaniem. Już dziś w kolejce do uruchomienia lokalu czeka kilku przedsiębiorców - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Maciej Golnowski, kierownik ds. franczyzy Grupy Żywiec SA.

- Ile Piwiarni Warki działa obecnie w Polsce?

W naszym kraju działa obecnie 78 Piwiarni Warki. W tym roku otworzyliśmy trzy nowe lokale - wszystkie w ramach reality show "Ekipa na swoim" sponsorowanego przez markę Warka, który był emitowany w Polsacie.

Piwiarnie pod szyldem Warki - najbardziej towarzyskiej marki piwnej na polskim rynku - to pierwsza w Polsce sieć lokali gastronomicznych o piwnym charakterze, obecna na rynku już 8 lat. W ubiegłym roku nasze lokale odwiedziło ok 4 mln konsumentów. W ostatnich latach Piwiarnie osiągnęły pozycję lidera w kategorii PUB. Na sukces złożyło się dobre przyjęcie konceptu lokalu przez klientów i atrakcyjny system współpracy z franczyzobiorcami.

- Jakie korzyści przyniósł program "Ekipa na swoim"?

Według badań Nielsen program "Ekipa na swoim" dotarł w sumie do 26,7 mln osób. Jesteśmy zadowoleni z tych rezultatów, dlatego rozważamy sponsorowanie drugiej edycji programu.

Piwiarnie są lokalami wizerunkowymi piwa Warka. Reality show przyniosło zatem liczne korzyści promocyjne zarówno naszym lokalom i franczyzobiorcom, jak i samemu chmielowemu piwu. Widzowie mogli się przekonać, że jesteśmy jedną z największych sieci franczyzowych w Polsce. Wzrosło także zainteresowanie ofertą franczyzową Warki.

Po emisji programu zaobserwowaliśmy również kilka innych pozytywnych zmian, m.in. wzrost sprzedaży w Piwiarniach. Ponadto wielu potencjalnych gości przekonało się, że w Piwiarniach Warki w całej Polsce znajdą nie tylko doskonałej jakości piwa serwowane przez przeszkolonych barmanów, ale także smaczne jedzenie.

- Od jakiegoś czasu komunikuje się, że Polacy piją coraz mniej piwa w lokalach gastronomicznych...

W Piwiarniach Warki nie obserwujemy takiej tendencji. Może to kwestia oferty, obsługi, sztuki nalewania piwa, dobrej kuchni i wszystkich innych z pozoru drobnych rzeczy, które decydują, że klient wybiera ten, a nie inny lokal.

- Kim są klienci Państwa lokali?

Posiadamy badania, z których wynika, że naszymi klientami są osoby od 20. do 50. roku życia. To ludzie dynamiczni, otwarci, ciekawi świata z pozytywnym nastawieniem i dysponujący siłą nabywczą. W niektórych miejscowościach ludzie spotykają się w naszych lokalach, aby nie tylko oglądać mecz w miłej atmosferze, ale także wysłuchać koncertu czy występu kabaretu. Są to najczęściej najlepsze lokale w mieście.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • wok 09-01-2014, 16:44:
A kto pije ten syf.. żywiec, warka, tatra itp to sam szlam.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH