Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

House of Donuts na Food Show: Rozwijamy franczyzę, wchodzimy do galerii handlowych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 22-03-2017, 12:03
House of Donuts na Food Show: Rozwijamy franczyzę, wchodzimy do galerii handlowych
Julia Krzanowska, współwłaścicielka House of Donuts

- Stale obserwujemy zainteresowanie potencjalnych franczyzobiorców. Rozmawiamy z sześcioma poważnymi kontrahentami – powiedziała Julia Krzanowska, współwłaścicielka House of Donuts podczas Food Show 2017 w Katowicach. Sieć stawia także na rozwój w centrach handlowych – również za pomocą franczyzą. Powstała już koncepcja lokali oraz wysp.

- Pierwszy punkt sieci House of Donuts powstał w 2014 r. w Krakowie. Odzew był spory, a ukłon w kierunku diet eliminacyjnych przysporzył nam sporo fanów. To skłoniło nas do otwarcia drugiego punktu, także w stolicy Małopolski. Zaraz potem powstała idea food truck’ów, które kojarzyły nam się z Nowym Jorkiem – mówiła Julia Krzanowska.

Na początku działalności właściciele konceptu w ogóle nie myśleli o franczyzie. Namówili ich do tego klienci, którzy pytali o taką formę rozwoju.

- Na początku było ciężko opracować receptury i sprowadzić nasze donuty i inne przysmaki do formy półproduktów, a to było jedyne wyjście, aby utrzymać ich jakość. Ciężka praca się opłaciła. Po dwóch latach powstał pierwszy franczyzowy lokal – w Katowicach. Niedawno uruchomiono także punkt w Poznaniu. Stale obserwujemy zainteresowanie potencjalnych franczyzobiorców. Rozmawiamy z sześcioma poważnymi kontrahentami – dodała Julia Krzanowska.

Sieć House of Donuts stawia także na rozwój w centrach handlowych – również za pomocą franczyzą. Powstała koncepcja lokali oraz wysp. 

House of Donuts to połączenie cukierni z kawiarnią. To sieć, która zarówno sprzedaje poprzez lokale stacjonarne, jak i food trucki. Dodatkowo uruchomiono także program franczyzowy.  

- Pomysł na koncept House of Donuts zrodził się kilka lat temu podczas podróży do Stanów Zjednoczonych. Wtedy w Polsce jeszcze nie było takiego konceptu – jeszcze do naszego kraju nie powróciła w tym czasie sieć Dunkin’Donuts – mówiła Julia Krzanowska.

Ale pomysłodawcy chcieli skupić się także na produktach gluten-free oraz wegańskich – sami cierpią na nietolerancje pokarmowe. Chcąc odróżnić się od innych sieci, uruchomiono także aplikację mobilną, która pozwala personalizować donuty.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 226) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH