Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

House of Donuts na Food Show: Rozwijamy franczyzę, wchodzimy do galerii handlowych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 22-03-2017, 12:03
House of Donuts na Food Show: Rozwijamy franczyzę, wchodzimy do galerii handlowych
Julia Krzanowska, współwłaścicielka House of Donuts

- Stale obserwujemy zainteresowanie potencjalnych franczyzobiorców. Rozmawiamy z sześcioma poważnymi kontrahentami – powiedziała Julia Krzanowska, współwłaścicielka House of Donuts podczas Food Show 2017 w Katowicach. Sieć stawia także na rozwój w centrach handlowych – również za pomocą franczyzą. Powstała już koncepcja lokali oraz wysp.

- Pierwszy punkt sieci House of Donuts powstał w 2014 r. w Krakowie. Odzew był spory, a ukłon w kierunku diet eliminacyjnych przysporzył nam sporo fanów. To skłoniło nas do otwarcia drugiego punktu, także w stolicy Małopolski. Zaraz potem powstała idea food truck’ów, które kojarzyły nam się z Nowym Jorkiem – mówiła Julia Krzanowska.

Na początku działalności właściciele konceptu w ogóle nie myśleli o franczyzie. Namówili ich do tego klienci, którzy pytali o taką formę rozwoju.

- Na początku było ciężko opracować receptury i sprowadzić nasze donuty i inne przysmaki do formy półproduktów, a to było jedyne wyjście, aby utrzymać ich jakość. Ciężka praca się opłaciła. Po dwóch latach powstał pierwszy franczyzowy lokal – w Katowicach. Niedawno uruchomiono także punkt w Poznaniu. Stale obserwujemy zainteresowanie potencjalnych franczyzobiorców. Rozmawiamy z sześcioma poważnymi kontrahentami – dodała Julia Krzanowska.

Sieć House of Donuts stawia także na rozwój w centrach handlowych – również za pomocą franczyzą. Powstała koncepcja lokali oraz wysp. 

House of Donuts to połączenie cukierni z kawiarnią. To sieć, która zarówno sprzedaje poprzez lokale stacjonarne, jak i food trucki. Dodatkowo uruchomiono także program franczyzowy.  

- Pomysł na koncept House of Donuts zrodził się kilka lat temu podczas podróży do Stanów Zjednoczonych. Wtedy w Polsce jeszcze nie było takiego konceptu – jeszcze do naszego kraju nie powróciła w tym czasie sieć Dunkin’Donuts – mówiła Julia Krzanowska.

Ale pomysłodawcy chcieli skupić się także na produktach gluten-free oraz wegańskich – sami cierpią na nietolerancje pokarmowe. Chcąc odróżnić się od innych sieci, uruchomiono także aplikację mobilną, która pozwala personalizować donuty.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 641) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.