Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hungry Fiends na FoodShow: Są stylizacja jedzenia "na brudasa" i "na czyściocha"

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 21-03-2018, 09:34
Hungry Fiends na FoodShow: Są stylizacja jedzenia
Karolina Osuch i Anna Seroczyńska, Hungry Friends; fot. PTWP

– Musimy upiększać. W taki sposób działa reklama. Jedzenie w kontekście reklamowym musi po prostu wyglądać lepiej, aniżeli finalnie je przygotowujemy w domu – mówiła Anna Seroczyńska z Hungry Friends podczas debaty "Foodporn – krótka historia o pożądaniu wobec jedzenia".

Podczas debaty "Foodporn – krótka historia o pożądaniu wobec jedzenia", która odbyła się w ramach Food Show 2018, Anna Seroczyńska i Hanna Osuch z Hungry Friends opowiadały o pracy stylistów jedzenia oraz o specyfice fotografii reklamowej.

– Niektórzy konsumenci mają z tym problem, że upiększamy, ale ja stoją na stanowisku, że musimy upiększać. W taki sposób działa reklama. Musimy trochę ładniej ubrać: w przyjemne hasła i ładną grafikę. Jedzenie w kontekście reklamowym musi po prostu wyglądać lepiej, aniżeli finalnie je przygotowujemy w domu. Ostatnio miałam dyskusję o tym, że pewna pani skorzystała z przepisu blogerki i danie nie wyszło tak idealnie, jak wyglądało na blogu. Od razu zadałam pytanie, czy skorzystałaby z tego przepisu, gdyby zdjęcie było takie samo, jak wyszło w rzeczywistości. Odpowiedziała, że najprawdopodobniej nie. My rzeczywiście musimy udawać. Od strony technicznej w naszej pracy posługujemy się różnymi środkami chemicznymi. Staramy się do tego podchodzić oszczędnie. Nie chcemy bezczelnie oszukiwać konsumenta, ale musimy pewne rzeczy „podkęcać”. Jesteśmy jednak zawsze wierni marce i produktowi – tłumaczyła Anna Seroczyńska.

– Trendy konsumenckie są takie, że rzeczywiście oczekujemy transparentności od producentów i chcemy wiedzieć, co tam jest. W związku z czym naszym zadaniem jest pokazanie np. tego, co jest w danym produkcie czy na danej etykiecie. Zdjęcie ma być nośnikiem informacji – dodała.

Jako przykład ekspertka Hungry Friends podała pizzę: – Pizza jest wdzięcznym przykładem, bo gdy się ją wyjmuje z pieca, to składniki mieszają się ze sobą. W momencie, gdy przygotowujemy pizzę do fotografowania, część tych składników jest układana osobno, aby konsument mógł od razu zorientować się ze zdjęcia, co na tej pizzy się znajdzie i jakie ma ona składniki – wyjaśniła.

Podkreśliła, że kluczowe jest zachowanie równowagi pomiędzy tym, jak zdjęcie wygląda od strony artystycznej, a tym, by oddać konsumentowi pełną informację. – Zachowanie równowagi jest  bardzo ważne. I to, czy my stosujemy czy nie stosujemy elementów, by utrzymać kadr w ryzach przez godzinę, dwie czy czasami pięć, jest wtórne wobec tego, że oddajemy sprawiedliwość samemu produktowi na koniec – stwierdziła.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 044) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.