Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hungry Fiends na FoodShow: Są stylizacja jedzenia "na brudasa" i "na czyściocha"

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 21-03-2018, 09:34
Hungry Fiends na FoodShow: Są stylizacja jedzenia
Karolina Osuch i Anna Seroczyńska, Hungry Friends; fot. PTWP

– Musimy upiększać. W taki sposób działa reklama. Jedzenie w kontekście reklamowym musi po prostu wyglądać lepiej, aniżeli finalnie je przygotowujemy w domu – mówiła Anna Seroczyńska z Hungry Friends podczas debaty "Foodporn – krótka historia o pożądaniu wobec jedzenia".

Podczas debaty "Foodporn – krótka historia o pożądaniu wobec jedzenia", która odbyła się w ramach Food Show 2018, Anna Seroczyńska i Hanna Osuch z Hungry Friends opowiadały o pracy stylistów jedzenia oraz o specyfice fotografii reklamowej.

– Niektórzy konsumenci mają z tym problem, że upiększamy, ale ja stoją na stanowisku, że musimy upiększać. W taki sposób działa reklama. Musimy trochę ładniej ubrać: w przyjemne hasła i ładną grafikę. Jedzenie w kontekście reklamowym musi po prostu wyglądać lepiej, aniżeli finalnie je przygotowujemy w domu. Ostatnio miałam dyskusję o tym, że pewna pani skorzystała z przepisu blogerki i danie nie wyszło tak idealnie, jak wyglądało na blogu. Od razu zadałam pytanie, czy skorzystałaby z tego przepisu, gdyby zdjęcie było takie samo, jak wyszło w rzeczywistości. Odpowiedziała, że najprawdopodobniej nie. My rzeczywiście musimy udawać. Od strony technicznej w naszej pracy posługujemy się różnymi środkami chemicznymi. Staramy się do tego podchodzić oszczędnie. Nie chcemy bezczelnie oszukiwać konsumenta, ale musimy pewne rzeczy „podkęcać”. Jesteśmy jednak zawsze wierni marce i produktowi – tłumaczyła Anna Seroczyńska.

– Trendy konsumenckie są takie, że rzeczywiście oczekujemy transparentności od producentów i chcemy wiedzieć, co tam jest. W związku z czym naszym zadaniem jest pokazanie np. tego, co jest w danym produkcie czy na danej etykiecie. Zdjęcie ma być nośnikiem informacji – dodała.

Jako przykład ekspertka Hungry Friends podała pizzę: – Pizza jest wdzięcznym przykładem, bo gdy się ją wyjmuje z pieca, to składniki mieszają się ze sobą. W momencie, gdy przygotowujemy pizzę do fotografowania, część tych składników jest układana osobno, aby konsument mógł od razu zorientować się ze zdjęcia, co na tej pizzy się znajdzie i jakie ma ona składniki – wyjaśniła.

Podkreśliła, że kluczowe jest zachowanie równowagi pomiędzy tym, jak zdjęcie wygląda od strony artystycznej, a tym, by oddać konsumentowi pełną informację. – Zachowanie równowagi jest  bardzo ważne. I to, czy my stosujemy czy nie stosujemy elementów, by utrzymać kadr w ryzach przez godzinę, dwie czy czasami pięć, jest wtórne wobec tego, że oddajemy sprawiedliwość samemu produktowi na koniec – stwierdziła.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (10 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane