Ikea wprowadza do sprzedaży czarne hot-dogi

Z okazji dziesiątej rocznicy wejścia na rynek japoński sieć Ikea wprowadziła do sprzedaży okolicznościowego "Ninja Doga".
W innowacyjnych hot-dogach czarna jest nie tylko bułka, ale też mierząca aż 30 cm długości parówka. Nietypowy efekt wizualny udało się osiągnąć za sprawą jadalnego węgla wytworzonego z bambusa.
Jak przekonuje Yuriko Iwasaki z biura prasowego japońskiej Ikei, węgiel oczyszcza organizm z toksyn i ma słodki posmak, co sprawia, że czarny hot-dog jest zdrowszy niż jego klasyczna wersja.
Ninja Dog dostępny jest w cenie 300 jenów, co stanowi równowartość ok. 12 złotych i będzie znajdował się w ofercie sieci do końca 2016 roku.
Na podobny ukłon w kierunku japońskiej klienteli zdecydowała się w 2014 roku sieć Burger King. Okolicznościowy hamburger zawierał czarną bułkę, czarny ser i czarny sos powstałe ze zmieszania bambusowego węgla z czarnym pieprzem.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (1)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (1)