Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Jak i co jedzą pracownicy warszawskiego "Mordoru"? (raport)

Z różnych szacunków wynika, że do Mordoru - zagłębia biurowców na warszawskim Służewcu w okolicach ulic Konstruktorskiej, Marynarskiej, Wołoskiej, Postępu i Domaniewskiej, codziennie dojeżdża od 80 do 100 tys. pracowników. O tą grupę docelową pracowników rywalizują różne firmy świadczące usługi dla osób przebywających przysłowiowe 8 godzin dziennie w tych okolicach: od siłowni przed i po pracy, po cateringi dietetyczne, salony kosmetyczne czy restauracje.

Jak i co jedzą pracownicy warszawskiego
Kompleks Marynarska Business Park, fot. mat. pras.

Mordor - zagłębie biurowców na warszawskim Służewcu w okolicach ulic Konstruktorskiej, Marynarskiej, Wołoskiej, Postępu i Domaniewskiej, które zapożyczyło nazwę od krainy zła w powieści Władca Pierścieni J.R.R. Tolkiena. Choć jest to nazwa nieformalna, od 2015r. można ją „oficjalnie” znaleźć na Google Maps i dzielnica ta ma swój własny profil na Facebooku.

By zbadać i wykorzystać siłę nabywczą grupy osób pracujących w Mordorze, FIKAmarketing dla gastronomii wraz z Runaways przeprowadziła ankietę wśród fanów profilu Mordor na Domaniewskiej, pracowników okolicznych biurowców. Dla klienta FIKI, restauracji Jeff’s w Galerii Mokotów, zapytano badanych o ich zwyczaje lunchowe i jakiej oferty obiadowej, ich zdaniem, brakuje w okolicy.

Badanie objęło 815 osób, w okresie od 16 października do 8 listopada br. W ankiecie wzięły udział w większości kobiety (67%), co odzwierciedla również profil odbiorcy strony „Mordor na Domaniewskiej”, gdzie 56% fanów to właśnie płeć żeńska. Anonimowa ankieta online zawierała 10 pytań dotyczących ogólnych zwyczajów lunchowych, w tym czasu poświęconego na przerwę obiadową w pracy, miejsca spożywania posiłków, ulubionego dania oraz budżetu, który pracownicy Mordoru są skłonni przeznaczyć na lunch. Dodatkowo, w ankiecie pojawiły się pytania otwarte dotyczące oferty gastronomicznej w Galerii Mokotów, oraz samej oferty lunchowej Jeff’s.


Z badania wynika, że mimo ogólnego założenia, że większość z nas ma choć jedną dłuższą przerwę w trakcie dnia pracy, ponad połowa ankietowanych (52%) z Mordoru odpowiedziała, że nie mają określonego czasu na lunch. Tylko 42% ankietowanych ma z góry określone ramy czasowe na posiłek.

Na podstawie odpowiedzi w ankiecie, dowiadujemy się również, że ponad połowa pracowników w Mordorze korzysta z ofert restauracji, barów i sklepów. Aż 55% ankietowanych odpowiedziało, że kupuje jedzenie w ciągu dnia, natomiast 44% respondentów opowiedziało się za formą przynoszenia jedzenia z domu jako formę oszczędności czasu, pieniędzy i kontroli nad tym, co spożywają.

więcej informacji:

Mordor RSS ALERT    /    Jeffs RSS ALERT    /    FIKA RSS ALERT    /    HoReCa RSS ALERT    /    restauracje RSS ALERT    /    Warszawa RSS ALERT    /    lunch RSS ALERT    /    Galeria Mokotów RSS ALERT    /    żywność RSS ALERT    /    catering RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.136.184
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.