Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Jaki powinien być idealny dostawca do sieci gastronomicznej?

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 28-11-2016, 11:12
Jaki powinien być idealny dostawca do sieci gastronomicznej?
Łukasz Błażejewski, dyrektor ds. rozwoju sieci 7th Street Bar&Grill

– Idealny dostawca do sieci gastronomicznej to taki, który oferuje ciągłość dostaw, ma płynność finansową wśród swoich dostawców, jest ogólnopolski i ma magazyny tak dostępne, by obsłużyć placówki otwierające się w różnych częściach Polski – powiedział podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu, Łukasz Błażejewski, właściciel sieci franczyzowych 7th Street Bar&Grill i Meat & Fit.

Wybór dostawcy produktów do sieci restauracji mających placówki w różnych, często bardzo oddalonych od siebie miejscowościach, jest trudniejszy niż w przypadku dostaw do jednej, autorskiej restauracji.

Jakość i smak dań oferowanych w karcie sieci ma być porównywalna w każdym lokalu. Błąd popełniony w jednym miejscu rzutuje na cały wizerunek sieci. Z tego powodu franczyzobiorcy marek gastronomicznych pozbawieni są wpływu na wybór dostawcy dla sieci. W ich gestii pozostaje za to zwykle zakup świeżych warzyw i owoców. Jakie ma to konsekwencje, jeśli chodzi  o wybór dostawcy HoReCa?

Łukasz Błażejewski, właściciel sieci franczyzowych 7th Street Bar&Grill i Meat & Fit, twierdzi, że w przypadku sieci 7th Street Bar&Grill istotna jest nie tylko baza produktów oferowanych przez dostawcę, lecz także kwestie logistyczne. - Dostawca musi być ogólnopolski i mieć magazyny w kilku częściach Polski, żeby obsłużyć lokale otwierane w różnych miastach, oferować ciągłość dostaw, a także  mieć płynność finansową wśród swoich dostawców - mówił.

Błażejewski podkreślił też, że z punktu widzenia jego firmy istotna jest otwartość dostawcy na współpracę w zakresie marek własnych. – Od dwóch lat mamy dostawcę - firmę Iglotex, która dowozi nasze marki własne, niedostępne dla innych klientów HoReca. Korzystamy też z innych produktów ich strategicznych partnerów, jak Unilever. Trudniej współpracuje się z dostawcami, którzy mają hale ogólnodostępne. Oni są mniej chętni do wprowadzenia marek własnych, które nie byłyby dostępne dla szerszego rynku – mówił podczas FRSiH 2016.

Właściciel sieci 7th Street i Meat & Fit jako bardzo istotne wskazał także integracje systemowe zamówień z zewnętrznymi partnerami: – Jesteśmy zintegrowani naszymi systemami zamówień. Zamówienie dla całej restauracji jest możliwe ze smartfona czy tabletu. Szef kuchni czy baru może zalogować się nawet o 2 w nocy po zamknięciu lokalu i złożyć zamówienie. Nie musi dzwonić – dodał.

7th Street – Bar & Grill to sieć restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej budowana na zasadach franczyzy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 580) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.