Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Jazowiecki, MJM Group na Food Show 2017: Dzisiaj wygrywa jakość produktu

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 24-03-2017, 11:26
Jazowiecki, MJM Group na Food Show 2017: Dzisiaj wygrywa jakość produktu
Wojciech Jazowiecki – Dyrektor Zarządzający MJM Group SA. Fot. PTWP

- Patrząc z perspektywy restauratora najważniejsze są jakość produktu oraz sposób, w jaki jest dostarczony. Dopiero na trzecim miejscu jest cena. Dzisiaj wygrywa jakość produktu i świadczenie usług w dostawie - powiedział Wojciech Jazowiecki, dyrektor zarządzający MJM Group SA podczas debaty „Idealny dostawca dla gastronomii – oczekiwania sieci gastronomicznych wobec partnerów i produktów” na Food Show 2017.

Jakość i cena – oba te czynniki mają główne znaczenie przy wyborze dostawcy przez restauratora. Ogromną rolę zwłaszcza jakości podkreślał w trakcie dyskusji Wojciech Jazowiecki, Dyrektor Zarządzający MJM Group SA.

- Czasy problemów związanych z logistyką mamy już dawno za sobą. Jest mnóstwo firm, które swoje produkty są w stanie błyskawicznie dostarczyć z jednego na drugi koniec Polski, bez względu na to czy mamy do czynienia z produktem świeżym czy mrożonym. Patrząc z perspektywy restauratora najważniejsze są jakość produktu oraz  sposób, w jaki jest dostarczony. Dopiero na trzecim miejscu jest cena. Dzisiaj wygrywa jakość produktu i świadczenie usług w dostawie – stwierdził Jazowiecki.

Dyrektor Zarządzający MJM Group zwrócił uwagę na rosnące perspektywy rozwoju małych firm na rynku HoReCa.

- Kiedyś sami wyszukiwaliśmy producentów, którzy mogliby dla nas pracować. Teraz to raczej dostawcy polecają się nam. Martwi mnie fakt, że wiele firm oferuje produkty bardzo słabej jakość. Tutaj upatruję szansę dla małych graczy, którzy dzielnie powracają na rynek, serwując producentowi produkt idealnie dopasowany do jego potrzeb, tak zwany „uszyty na miarę” – ocenił Jazowiecki.

W trakcie debaty Wojciech Jazowiecki odniósł się także do relacji między restauratorem a dostawcą.

- Staramy się utrzymywać relacje partnerskie z naszymi dostawcami. Jeśli już decydujemy się na zmianę firmy, to bardziej pod kątem przejścia z produktu dobrego na bardzo dobry. Szlak, którym mamy podążać wyznacza nam sam klient, wiec jeśli aspirujemy do bycia marką premium, to jakość naszych produktów musi być najwyższej jakości – podsumował Dyrektor Zarządzający MJM Group SA.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH