Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kawiarnie zaczynają interesować się "dietami pudełkowymi"

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 14-03-2017, 14:48
Kawiarnie zaczynają interesować się
fot. Facebook/Zielony Pomidor

– Bardzo dużo kawiarni zaczęło interesować się „dietami pudełkowymi”, a mówiąc precyzyjnie, zbilansowanymi posiłkami na bazie wysokiej jakości składników. Coraz więcej kawiarni wprowadza lub planuje wprowadzać je do swojej oferty – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Albert Szpindowski, Commercial Director Muffia Bakery i cateringu dietetycznego Zielony Pomidor.

Przedstawiciele Muffia Bakery będą obecni na Food Show 2017 - zarówno w części paneli dyskusyjnych, jak i w części wystawowej. Sprawdź program wydarzenia i zarejestruj się na FOODSHOW.PL.

Kawiarnie poszerzają swoją ofertę. Coraz większe znaczenie w ich codziennej sprzedaży stanowią "pełne" posiłki. Oprócz oferty ciast, tart, tortilli i coraz bogatszej oferty świeżych kanapek, w ofercie zaczynają pojawiać się również "diety pudełkowe". Wszystko wskazuje na to, że ten trend będzie się rozwijał.

Powodów tego jest kilka. Jak mówi serwisowi portalspozywczy Albert Szpindowski, Commercial Director Muffia Bakery i cateringu dietetycznego Zielony Pomidor, nasze społeczeństwo zwraca uwagę na jakość żywności oraz odpowiedni bilans codziennych posiłków.  To już nie tylko trend, ale świadomy wybór.

Nowy segment posiłków w kawiarni determinuje także ich lokalizacja. Kawiarnie powstają w atrakcyjnych miejscach, w okolicach kompleksów biurowych czy bezpośrednio w biurowcach, a tym samym kierują one swoją propozycję kulinarną do osób tam pracujących.

Kawiarnie zwykle nie dysponują też rozbudowanym zapleczem produkcyjnym/kuchennym, pozwalającym na zatrudnienie zespołu kucharzy, którzy mogą w każdym momencie przyrządzić smaczne potrawy a'la carte. –Kawiarnie chcą się rozwijać, widzą potencjał na rynku. Dzięki współpracy z profesjonalną firmą cateringową, posiadającą odpowiednią wiedzę gastronomiczną, odpowiedni zespół, szefa kuchni, kucharzy, dietetyka, wysokiej jakości produkty, kawiarnie mają możliwość dostosowania swojej propozycji kulinarnej do preferencji gastronomicznych swoich gości, nie wprowadzając przy tym kosztów zmian operacyjnych – tłumaczy Szpindowski.

W ostatnich latach rynek cateringu dietetycznego, czyli tzw. diety pudełkowej, bardzo mocno się rozwinął. Firmy oferujące dietę pudełkową obecne są już w ponad 200 miastach i miejscowościach w całej Polsce i dotyczy to nie tylko największych metropolii, z Warszawą na czele, gdzie liczba firm przekroczyła 100, ale i mniejszych miast i miasteczek.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 864) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.