Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

KFC aktywne na Snapchacie. Kreatywne podejście przepisem na sukces?

  • Autor: interaktywnie.com
  • Data: 03-11-2016, 19:09

Z miesiąca na miesiąc rośnie popularność Snapchata, w październiku stał się on ulubioną platformą komunikacyjną amerykańskiej młodzieży. Z tego też powodu duże marki nie mogą zaniedbać tego coraz ważniejszego kanału komunikacyjnego. Wśród nich znajdują się także znane brandy spożywcze - podaje interaktywnie.com.

Marki w Polsce ciągle nie decydują się na duże kampanie na Snapchacie. Stałą komunikację na platformie prowadzą nieliczni, choć warto wśród nich wskazać takie brandy m.in. Coca- Cola, Tymbark czy KFC.

Dobrze na platformie radzi sobie KFC, które dzięki podejmowanym działaniom znalazło się na 4 miejscu w rankingu najpopularniejszych marek na Snapchacie. 

- Przez swoje działania na Snapchacie, marka pokazuje cały wachlarz aktywacji, które można z bardzo dobrym skutkiem (...) wprowadzać na swoim kanale - zauważa Katarzyna Bajer, Digital Strategist w McCann & MRM, odpowiedzialna za strategię m.in. marki KFC. 

Więcej przeczytaj na interaktywnie.com

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH