Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kiełba w Gębie na FoodShow 2017: Street food zaczyna rewolucjonizować gastronomię w Polsce

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 17-03-2017, 12:04
Kiełba w Gębie na FoodShow 2017: Street food zaczyna rewolucjonizować gastronomię w Polsce
Jarosław Czechowski, współzałożyciel, dyrektor zarządzający, sieć Grill Barów Kiełba w Gębie

- W przeszłości w ulicznych mobilnych knajpach mogliśmy zjeść jedynie gumowe zapiekanki, dzisiaj oferta jest znacznie szersza, konsumenci chętnie konsumują w tego typu miejscach - mówił podczas debaty zatytułowanej "Gastronomia niejedno ma imię" w ramach FoodShow 2017 Jarosław Czechowski, współzałożyciel, dyrektor zarządzający, sieć Grill Barów Kiełba w Gębie.

Jarosław Czechowski jest zdania, że tzw. street food zaczyna rewolucjonizować polski rynek gastronomiczny. - Znacznie łatwiej jest otworzyć food trucka niż restaurację. Nie ukrywam jednak, że taki biznes wymaga od nas pełnego zaangażowania, jest mocno nieprzewidywalny - dodał podczas debaty współzałożyciel, dyrektor zarządzający, Sieć Grill Barów Kiełba w Gębie.

Jego zdaniem, nurt street food ma ogromne szanse, aby przejść z food truck’a do stałej lokalizacji. Trzeba dbać i promować swój koncept oraz ofertę.

- Oba rozwiązania, czyli zarówno mobilna lokalizacji, jak i stała, mają swoje wady i zalety. Food truck wymaga olbrzymiego zaangażowania i elastyczności co do udziału w różnych zlotach, eventach, pracy po nocy i w różnych warunkach, gdzie czasami zyski zależą od lokalizacji czy pogody. Tego nie ma w restauracjach stacjonarnych, choć tu z kolei nie można zmieniać lokalizacji, więc trzeba bardzo rozsądnie wybrać miejsce na taką stałą placówkę gastronomiczną – komentował przedstawiciel konceptu Kiełba w Gębie.

Potwierdził, że jeśli pozyskamy stałych klientów w foodtruckach, zbudujemy markę i zadbamy o stałą wysoką jakość, to sukces w lokalizacji stacjonarnej jest już tylko kwestią chęci i zaangażowania.

Jaki jest klucz do sukcesu?

- Ciekawy koncept, trafiona lokalizacja i dobra jakość. Street food to nie moda, to długotrwały trend. Będzie nurtem wiodącym w gastronomii w kolejnych latach - dodał Jarosław Czechowski.

- Na co dzień rzadko kto może pozwolić sobie na regularne jadanie w restauracjach – ze względu nie tylko na finanse, ale także na czas czy okazję. Street food to nie tylko mobilne food trucki, ale także burgerownie czy kioski z wegańskimi potrawami – dodał.

Sieć Grill Barów Kiełba w Gębie pozyskała finansowanie w ramach platformy crowdfundingowej. - Mieliśmy prosty pomysł na finansowanie naszego przedsięwzięcia. Od początku wiedzieliśmy, że ma to być większa sieć. Razem ze wspólnikami doszliśmy do wniosku, że łatwiej nam będzie pozyskać finansowanie z zewnątrz i podzielić się przyszłym zyskiem niż zbierać pieniądze na biznes latami - mówił w czasie Food Show 2017 Jarosław Czechowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 904) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH