Klienci McDonald's stworzą własne burgery

Klienci McDonald’s w Nowym Jorku sami będą mogli skomponować swojego hamburgera. Jeżeli nowy pomysł spodoba się konsumentom, to z pewnością zostanie wprowadzony do innych państw. Jest to kolejny sposób na poradzenie sobie z kryzysem, który w ostatnich miesiącach trapi amerykańskiego giganta – informuje biztok.pl.
W Nowym Jorku powstał lokal Create Your Taste, w którym klienci za pomocą dotykowego ekranu mogą skomponować własnego burgera. Wybierają z dodatków tradycyjnie dostępnych w lokalach sieci. Co ciekawe, cena za średni zestaw ze spersonalizowanym burgerem jest drogi – kosztuje 12 dolarów, czyli w przeliczeniu ok 46 złotych.
Biztok informuje także, że czas oczekiwania na zamówienie wydłużył się aż do 10 minut.
Podejmowane przez amerykańską sieć działania mają na celu zażegnanie kryzysu, z jakim McDonald’s boryka się od dłuższego czasu. W lipcu wyniki McDonald’s okazały się najgorsze od 12 lat. Dodatkowo pracownicy w Stanach Zjednoczonych domagają się podwyżek.
Steve Easterbrook, nowy szef McDonald’s, zapowiadał, że już w drugim półroczu można spodziewać się powrotu do trendu wzrostowego. Ostatnie wyniki amerykańskiego giganta nie napawają jednak optymizmem.
Cały tekst czytaj na stronie biztok.pl.

KOMENTARZE: (1)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (1)