Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Konshurt: W kanał HoReCa trzeba wejść kompleksowo

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-05-2017, 09:56
Konshurt: W kanał HoReCa trzeba wejść kompleksowo
Marek Kasprzyk, prezes zarządu Konshurt Spółka z o.o. Sp.k., fot. Konshurt

- O wejściu do HoReCa myśleliśmy już kilka lat temu. Jesteśmy już w zasadzie gotowi, ale czekamy na dobry moment. Trzeba wejść kompleksowo z ofertą i oczywiście z dobrą ceną. Sądzę, że może to nastąpić już w 2018 roku - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marek Kasprzyk, prezes zarządu firmy Konshurt Spółka z o.o. Sp.k.

Marek Kasprzyk przyznaje, że priorytetem Konshurtu na 2017 rok jest budowa nowego magazynu w Koszalinie.

- Na dziś mamy tak duże obłożenie sprzedażą, że gdyby doszło nam 200 nowych punktów to mogłyby być małe problemy. Dodatkowo priorytetem na 2017 rok jest budowa nowego magazynu. Dlatego HoReCę odkładamy na razie na 2018 rok - przyznaje.

- Chcemy wystawiać się na coraz większej ilości imprez targowych. Główny nacisk kładziemy na rozwój marki MK. Musimy w nią inwestować, bo jakość naszych produktów niczym nie różni od wiodących marek. Tymczasem znajomość naszej marki przez konsumentów jest zdecydowanie niższa. Dlatego długa droga przed nami. Najwyższy czas wyjść z ukrycia - dodał.

Ważnym segmentem działalności dla Konshurtu od 2016 roku jest także pet food.

- Pomysł na wejście w ten obszar działalności pojawił się przez przypadek. Wcześniej także handlowaliśmy karmą, choć były to niewielkie ilości. W pewnym momencie kupiliśmy od producenta karmę w puszkach 1250 g po 1,99 zł w promocji i to się zaczęło sprzedawać. Jesteśmy wiernym, lojalnym odbiorcą. Producent okazał się mniej lojalny, więc będąc jego największym odbiorcą, wprowadziliśmy swoją markę. Handlujemy nadal jego produktem, więc mamy w ofercie dwie karmy. Wiadomo, że większy nacisk kładziemy na rozwój swojej marki. Po niecałym roku sprzedajemy już porównywalne ilości naszej marki i tej, którą handlujemy. Rozwijamy tę kategorię. Już wkrótce w naszej ofercie pojawi się cała gama karm suchych dla psów i kotów. Chcemy mieć pod naszą marką wszystko dla psów i kotów, co się sprzedaje: gryzaki, żwirki itd. - dodaje Kasprzyk.

Firma Konshurt działa na rynku od 1990 roku jako wyspecjalizowany importer i dystrybutor konserw drobiowych, mięsnych i rybnych. Od 2000 roku Konshurt sprzedaje towary pod marką własną MK. Firma dysponuje bazą ponad 1,5 tys. odbiorców i każdego dnia sprzedaje ok. 400 tys. sztuk produktów w puszkach. Konshurt dysponuje własnym centrum logistycznym w Częstochowie oraz dwoma magazynami w Koszalinie i w Jarosławiu. Firma posiada także własną flotę samochodową oraz korzysta z usług firm spedycyjnych. W 2016 r. powstał brand żywności dla zwierząt: MK Animals.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 508) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.