Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kotaniec: Event marketing to ważny element komunikacji marki

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 12-07-2017, 10:22
Kotaniec: Event marketing to ważny element komunikacji marki
Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec – producenta sosów Folwark/ fot. materiały prasowe

– Event jako narzędzie marketingowe dużo silniej oddziałuje na konsumenta. Daje możliwość bezpośredniego spotkania z marką. Przewaga eventów nad tradycyjnymi formami komunikacji polega na tym, że nie jest to forma narzucająca się. Jeśli marka pojawia się kontekstowo i jest wręcz pożądana przez konsumenta, staje się mu bliższa. A konsumenci kupują emocjami – mówi Łukasz Kotaniec, członek zarządu Kotaniec, producent sosów Folwark.

W Polsce jest coraz więcej eventów i imprez masowych. Takie wydarzenia stają się bardzo ważnym narzędziem marketingowym dla producentów żywności.

Jak mówi firma Kotaniec, producent sosów Folwark, udział w eventach pozwala na budowanie pozytywnego wizerunku firmy, a zdobyta lojalność w perspektywie czasu przekłada się na sprzedaż.

– Mamy świadomość emocjonalnej mocy eventów, dlatego bardzo chętnie uczestniczmy w różnego rodzaju wydarzeniach, takich jak Dni Młodzieży czy Woodstock, gdzie występujemy z naszymi partnerami, którzy świadczą usługi cateringowe. Chętnie wspieramy również lokalne inicjatywy, zloty kucharzy i imprezy charytatywne –  dodaje Łukasz Kotaniec.

Zdaniem przedstawicieli marki, event marketing to jeden z najbardziej perspektywicznych sposobów komunikacji marki z konsumentem.

– Nie jest zjawiskiem zaskakującym fakt, że coraz trudniej o uwagę konsumentów, którzy są atakowani przeróżnymi komunikatami z każdej strony. Dlatego tak ważne są relacje marki z grupą docelową. Znajomość zwyczajów i przyzwyczajeń konsumentów pozwala dobierać najbardziej efektywne formy komunikacji i docierać do konsumentów w odpowiednim czasie i miejscu – tłumaczy firma.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 225) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.