Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Krowarzywa: Dzięki interakcjom w social media jesteśmy bliżej klientów

– Musimy zdać sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach najważniejszy jest klient, a media społecznościowe dają nam bardzo szerokie możliwości budowania relacji – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marcin Suski, Manager ds. Franczyzy Krowarzywa.

Krowarzywa: Dzięki interakcjom w social media jesteśmy bliżej klientów
Marcin Suski, Manager ds. Franczyzy Krowarzywa

Jak podkreśla Marcin Suski, dzięki mediom społecznościowym marka gastronimiczna może być bliżej obecnych i potencjalnych klientów.

– Ludzie to doceniają, a wręcz oczekują zaangażowania i interakcji między nimi a firmą. Takie interakcje budują często bliższą relację, a nawet lojalność klienta wobec marki – tłumaczy.

Klienci coraz częściej, przed dokonaniem wyboru miejsca, do którego pójdą zjeść, szukają potwierdzenia swojego wyboru.

– Najlepszym źródłem stają się tu wzajemne rekomendacje, które możemy znaleźć właśnie na różnych portalach społecznościowych. Mając pod ręką tak ogromne źródło informacji, klienci najczęściej decydują się na to, które w świecie mediów społecznościowych zyskało najlepsze opinie – dodaje Manager ds. Franczyzy Krowarzywa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marcin Suski RSS ALERT    /    Krowarzywa RSS ALERT    /    social media RSS ALERT    /    restauracje RSS ALERT    /    social media w gastronomii RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.92.193.89
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.