Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

La Brasserie Moderne: Zachęcamy producentów, by odwiedzali szefów kuchni (wywiad)

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 05-03-2018, 11:27
La Brasserie Moderne: Zachęcamy producentów, by odwiedzali szefów kuchni (wywiad)
Maciej Majewski, szef kuchni La Brasserie Moderne

– Zachęcam producentów, by odwiedzali szefów kuchni i pokazywali swoje produkty. Nie wstydzili się. Nie każdy z nas jest w stanie znaleźć czas, by pojechać osobiście. Więc jeżeli producenci sami pokazują się, jeżdżą na targi, mają większą szansę sprzedaży swoich produktów – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Majewski, szef kuchni La Brasserie Moderne.

Portalspozywczy.pl: La Brasserie Moderne jest restauracją przy hotelu Sofitel Victoria. Czy restauracjom hotelowym trudno przyciągnąć klientów z zewnątrz? Jaka jest specyfika takich miejsc?

Maciej Majewski, szef kuchni La Brasserie Moderne: Restauracje hotelowe powstawały głównie po to, by zapewnić posiłki gościom. Prowadzić restauracje można jednak również w taki sposób, by przyciągać gości z zewnątrz. Funkcjonować jako miejsce, w którym można zjeść ciekawie i smacznie. My nigdy się nie zamykaliśmy. Od początku pracujemy jako normalna restauracja. Mamy swoich stałych gości, którzy nas odwiedzają.

Specjalizuje się Pan w kuchni polsko-francuskiej. Jak udaje się to połączyć?

Jest mnóstwo produktów wspólnych. Oczywiście, w polskiej kuchni nie znajdziemy krewetek i małż świętego Jakuba, ale możemy łączyć je z polskimi, prostymi smakami. Używamy produktów sezonowych. Ważne jest, by wyeksponować to, co w danym momencie najlepsze.

Czy oferta producentów żywności dla rynku HoReCa jest coraz większa?

Tak. Podnoszona jest też jakość produktów.

A w jaki sposób wyszukuje Pan producentów?

Często korzystamy z internetu. Niecodziennie da się pojechać w Bieszczady czy na Suwalszczyznę, choć jest czymś niesamowitym zobaczyć i spróbować produktów prosto z danego miejsca. Często też z innymi kucharzami wymieniamy się informacjami. Kiedy odwiedzamy się w restauracjach, pojawiają się pytania „Od kogo to kupujesz?” czy „Skąd masz taki ser?”.

Czy producenci też sami zgłaszają się do Was?

Niektórzy tak właśnie robią. Znajdują restaurację, jej menu i wiedzą, że ich produkty będą tam pasować. Są pewni jakości swojego produktu i wierzą,  że znajdą się goście, którzy będą chcieli go spróbować. Zachęcam producentów, by odwiedzali szefów kuchni i pokazywali swoje produkty. Nie wstydzili się. Nie każdy z nas jest w stanie znaleźć czas, by pojechać osobiście. Więc jeżeli producenci sami pokazują się, jeżdżą na targi, mają większą szansę sprzedaży swoich produktów.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • adam 06-03-2018, 10:57:
tat tak, wystarczy zapukać a oni już z otwartymi rękami czekają...chyba autor artykułu nie zna dzisiejszych realiów

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 268) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.