Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

La Chica: Food truck to elastyczny, ale sezonowy model biznesowy

  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-10-2016, 15:39
La Chica: Food truck to elastyczny, ale sezonowy model biznesowy
Food trucka "La Chica" można spotkać w Warszawie i okolicach od wiosny 2015 roku. fot. facebook/lachicasandwicheria

- Food truck to bardzo elastyczny model biznesowy, który pozwala szybko odpowiedzieć na potrzeby rynku. Pracujemy wtedy gdy jest realna potrzeba, co pozwala uniknąć niepotrzebnych kosztów. Słaba strona to sezonowość tego biznesu, który jest rentowny przez około 6-7 miesięcy w roku - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Katarzyna Mirecka, właściciel firmy La Chica Sandwicheria.

Według Katarzyny Mireckiej najmocniejszą stroną food trucków jest elastyczność, która pozwala szybko odpowiedzieć na potrzeby rynku.

- W przeciwieństwie do lokalu stacjonarnego nie mamy stałych godzin i miejsc sprzedaży. Jesteśmy tam, gdzie rzeczywiście coś się dzieje. Pracujemy wtedy gdy jest realna potrzeba, co pozwala uniknąć niepotrzebnych kosztów, takich jak: czynsz, wynagrodzenie dla pracowników kiedy nie ma realnej sprzedaży, media. To świetny rynek pracy dla wielu młodych i ambitnych ludzi - dodaje.

Mirecka przyznaje, że słabą stroną food trucków jest ich sezonowość. Jak mówi, biznes rentowny jest przez około 6-7 miesięcy w roku. 

Co trzeba zrobić aby ciężarówka z jedzeniem zarobiła na siebie podczas ciepłych miesięcy? Właścicielka La Chiki jako przepis na sukces food trucka wskazuje pasję, bardzo dobry pomysł oraz dużo ciężkiej pracy i wytrwałości.

- Marka La Chica powstała w grudniu 2013 i rozwijała się najpierw w lokalu stacjonarnym. W marcu 2015 otworzyliśmy food trucka, który dość szybko stał się dochodowym biznesem. Znamy wady i zalety działania w oparciu o lokal stacjonarny. Nie wykluczamy jego ponownego otwarcia, ale nie jest to w tej chwili cel nadrzędny. Chcielibyśmy dalej rozwijać markę i otwierać nowe food trucki w przyszłości. Może rozwinie się z tego większa sieć - mówi Mirecka.

La Chica Sandwicheria to warszawski food truck. Marka powstała w grudniu 2013 i rozwijała się najpierw w lokalu stacjonarnym a od marca 2015 r. jako food truck. Kuchnia w La Chica inspirowana jest głównie "słonecznymi smakami stanu Floryda, gdzie napływ emigrantów z Kuby i innych państw Wysp Karaibskich wytworzył prawdziwą bombę kulinarną."

Kuchnia La Chica Sandwicheria to zdecydowane smaki podkręcone cytrusami i ziołami a do tego wolno pieczone i grillowane mięsa, świeże warzywa a wszystko na autorskim chlebie kubańskim.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 015) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH