REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

La Lorraine rozważa rozwój sieci kanapkowej Panos w Polsce. Testuje koncept na stacjach paliw

  • Autor: Paweł Jachowski, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-11-2015, 13:51
La Lorraine rozważa rozwój sieci kanapkowej Panos w Polsce. Testuje koncept na stacjach paliw
Lokal sieci kanapkowej Panos w Belgii (fot. panos.be)

La Lorraine Bakery Group, belgijska firma zajmująca się w Polsce głównie produkcją pieczywa mrożonego, rozważa możliwość rozwijania w naszym kraju sieci punktów kanapkowych Panos. Guido Vanherpe, prezes LLBG, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl deklaruje, że jego firma ma zamiar zostać ważnym graczem w Polsce także w tym segmencie.

REKLAMA

Sieć Panos jest bardzo znana w Belgii, rodzimym kraju La Lorraine. Od 1982 r. firma otworzyła w tym państwie ok. 250 placówek Panos. Sieć rozwijana jest poprzez franczyzę, w bardzo wielu konceptach, takich jak: samodzielne placówki, lokale przy stacjach paliwowych, przy dworcach kolejowych, a nawet lokale będące połączeniem punktu kanapkowego z salonikami prasowymi.

W lokalach Panos zakupić można m.in. pieczywo słodkie i słone, kanapki (również na ciepło), sałatki, napoje. Niektóre punkty wyposażone są w strefę pozwalającą na spożycie zamówionego posiłku na miejscu. Wszystkie nowe koncepty wprowadzane do lokali Panos zatwierdzane są przez specjalny "komitet reprezentacyjny" franczyzobiorców, a następnie wdrażane w ramach działań krajowych.

- Obecnie w regionie Europy Środkowo-Wschodniej mamy ok. 30 punktów sygnowanych szyldem Panos. Większość z nich działa w Czechach, na Węgrzech oraz na Słowacji. W Polsce właśnie rozpoczęliśmy współpracę ze stacjami paliwowymi Lukoil - mówi Guido Vanherpe, prezes LLBG. Serwis portalspozywczy.pl ustalił, że koncept Panos testowany jest aktualnie w Polsce w czterech miejscach.

Prezes La Lorraine zapytany o to, ile puntów Panos firma zamierza otworzyć w najbliższych latach w Polsce, nie zdradza zbyt wielu szczegółów.

- Testujemy polski rynek. Chcemy być poważnym graczem w tym segmencie w Polsce i przygotowujemy się do tego bardzo solidnie. Jest jednak zbyt wcześnie, by mówić o liczbach - tłumaczy Vanherpe.

Co ciekawe, jednym z głównych konkurentów sieci Panos na polskim rynku gastronomicznym może okazać się sieć sklepów Nowakowski Gorąco Polacam, zarządzana przez Jacka Nowakowskiego, od którego La Lorraine odkupiło 10 lat temu spółkę Nowakowski-Piekarnie. Po 2005 r. w portfolio La Lorraine pozostała marka konsumencka Nowakowski, używana przez firmę w dalszym ciągu na opakowaniach chleba tostowego.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH