Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

La Lorraine rozważa rozwój sieci kanapkowej Panos w Polsce. Testuje koncept na stacjach paliw

  • Autor: Paweł Jachowski, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-11-2015, 13:51
La Lorraine rozważa rozwój sieci kanapkowej Panos w Polsce. Testuje koncept na stacjach paliw
Lokal sieci kanapkowej Panos w Belgii (fot. panos.be)

La Lorraine Bakery Group, belgijska firma zajmująca się w Polsce głównie produkcją pieczywa mrożonego, rozważa możliwość rozwijania w naszym kraju sieci punktów kanapkowych Panos. Guido Vanherpe, prezes LLBG, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl deklaruje, że jego firma ma zamiar zostać ważnym graczem w Polsce także w tym segmencie.

Sieć Panos jest bardzo znana w Belgii, rodzimym kraju La Lorraine. Od 1982 r. firma otworzyła w tym państwie ok. 250 placówek Panos. Sieć rozwijana jest poprzez franczyzę, w bardzo wielu konceptach, takich jak: samodzielne placówki, lokale przy stacjach paliwowych, przy dworcach kolejowych, a nawet lokale będące połączeniem punktu kanapkowego z salonikami prasowymi.

W lokalach Panos zakupić można m.in. pieczywo słodkie i słone, kanapki (również na ciepło), sałatki, napoje. Niektóre punkty wyposażone są w strefę pozwalającą na spożycie zamówionego posiłku na miejscu. Wszystkie nowe koncepty wprowadzane do lokali Panos zatwierdzane są przez specjalny "komitet reprezentacyjny" franczyzobiorców, a następnie wdrażane w ramach działań krajowych.

- Obecnie w regionie Europy Środkowo-Wschodniej mamy ok. 30 punktów sygnowanych szyldem Panos. Większość z nich działa w Czechach, na Węgrzech oraz na Słowacji. W Polsce właśnie rozpoczęliśmy współpracę ze stacjami paliwowymi Lukoil - mówi Guido Vanherpe, prezes LLBG. Serwis portalspozywczy.pl ustalił, że koncept Panos testowany jest aktualnie w Polsce w czterech miejscach.

Prezes La Lorraine zapytany o to, ile puntów Panos firma zamierza otworzyć w najbliższych latach w Polsce, nie zdradza zbyt wielu szczegółów.

- Testujemy polski rynek. Chcemy być poważnym graczem w tym segmencie w Polsce i przygotowujemy się do tego bardzo solidnie. Jest jednak zbyt wcześnie, by mówić o liczbach - tłumaczy Vanherpe.

Co ciekawe, jednym z głównych konkurentów sieci Panos na polskim rynku gastronomicznym może okazać się sieć sklepów Nowakowski Gorąco Polacam, zarządzana przez Jacka Nowakowskiego, od którego La Lorraine odkupiło 10 lat temu spółkę Nowakowski-Piekarnie. Po 2005 r. w portfolio La Lorraine pozostała marka konsumencka Nowakowski, używana przez firmę w dalszym ciągu na opakowaniach chleba tostowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.