Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

LOT Catering rozwija markę Vivanta. Zwiększy asortyment oraz zakres sprzedaży

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 23-04-2012, 13:41
LOT Catering rozwija markę Vivanta. Zwiększy asortyment oraz zakres sprzedaży
Łukasz Caliński, wiceprezes zarządu LOT Catering

LOT Catering chce podbić rynek marką kanapek i dań gotowych Vivanta. - W tej chwili jesteśmy obecni w Tesco, E.Leclerc, ale rozmawiamy z wieloma innymi - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Łukasz Caliński, wiceprezes zarządu spółki.

Czy w najbliższym czasie planują Państwo wprowadzać inne nowe marki?

W tej chwili skupiamy się na tych trzech markach, które wykreowaliśmy. Staramy się promować produkty i rozwijać ich sprzedaż. Główny nacisk kładziemy na brand Vivanta - czyli szeroko pojęte dania gotowe, ale także sałatki, kanapki czy wrapy. Są one dostarczane zarówno do sieci kawiarnianych, jak i sieci super- i hipermarketów. W tych drugich chcemy zwiększyć asortyment oraz zakres sprzedaży. Planujemy zdobywać także nowe sieci handlowe. W tej chwili jesteśmy obecni w Tesco, E.Leclerc, ale rozmawiamy z wieloma innymi.

Ponadto stale modyfikujemy naszą ofertę, aby jak najlepiej zadowolić konsumentów i szybko reagować na ich potrzeby. Bardzo duży nacisk kładziemy na dział kreacji produktu - zatrudniliśmy rynkowych ekspertów, którzy stale pracują nad naszą ofertą.

- Jak oceniają Państwo sektor dań gotowych w Polsce? Czy jest w nim miejsce na innowacje?

LOT Catering jest w stanie zaoferować swoim klientom bardo szeroki wybór produktów i potraw. Są to zarówno dania tradycyjne, jak i oparte na kuchni greckiej czy śródziemnomorskiej. Wzrost sprzedaży utwierdza nas w przekonaniu, że podążamy we właściwym kierunku, a te dania, które są bardziej wymyślne, sprzedają się bardzo dobrze.

- Czy w najbliższym czasie zamierzają Państwo rozszerzać ofertę o produkty bardziej ekologiczne czy zdrowe (fit)?

Od niedawna pracujemy z zespołem naukowym SGGW, który pomaga nam opracować linię produktów cukierniczych z obniżoną zawartością tłuszczu. Myślimy też o modernizacji oferty sałatkowo-kanapkowej w kierunku obniżenia kaloryczności produktów. Nasi odbiorcy b2b są żywo zainteresowani tego typu wyrobami.

W kierunku wprowadzenia ekologicznych produktów jeszcze nie podążamy. Nie wykluczamy żadnych innowacji, jeśli klienci będą zainteresowani taką ofertą.

Czytaj także: Prezes LOT Catering: Dzięki dobrej polityce zakupów nie odczuliśmy wzrostu cen surowców Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 476) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH