Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Maczfit: W cateringu dietetycznym trudno o dostawców. Ciągle szukamy nowych

  • Autor: AW/portalspozywczy.pl
  • Data: 10-10-2018, 10:20
Maczfit: W cateringu dietetycznym trudno o dostawców. Ciągle szukamy nowych
fot. Facebook/Maczfit

- Catering dietetyczny to dynamicznie rozwijająca się gałąź biznesu, osobna gałąź gastronomii. Prężny rozwój pociąga za sobą zmiany w logistyce, transporcie itd. To bardzo skomplikowane. Przy naszej dynamice wzrostu ciężko znaleźć dostawców, którzy byliby w stanie sprostać z dnia na dzień naszym wymaganiom ilościowym - mówi Maciej Lubiak, prezes Maczfit.

Czy prowadząc catering dietetyczny, łatwo jest znaleźć odpowiednich dostawców?

Maciej Lubiak, prezes Maczfit: Mamy pojedynczych dostawców, wypracowanych przez lata. Ale ogólnie jest bardzo ciężko. Catering dietetyczny to dynamicznie rozwijająca się gałąź biznesu, osobna gałąź gastronomii. Prężny rozwój pociąga za sobą zmiany w logistyce, transporcie itd. To bardzo skomplikowane. Przy naszej dynamice wzrostu ciężko było znaleźć dostawców, którzy byliby w stanie sprostać z dnia na dzień naszym wymaganiom ilościowym. Mamy magazyn, który pustoszeje w ciągu jednej doby. Nie mamy zapasów. Codziennie potrzebujemy np. ogromnych ilości owoców i warzyw. Ciężko jest znaleźć odpowiednich dostawców, którzy sprostaliby choćby metrażem swoich powierzchni magazynowych, dlatego cały czas szukamy nowych.

Czytaj też: Maczfit: Diety specjalne cieszą się coraz większym zainteresowaniem

Jakich dostawców poszukujecie?

Poszukujemy dostawców, którzy są w stanie zapewnić nam duże ilości i elastyczność współpracy. Zamawiając dany produkt pierwszy raz trudno oszacować, czy wystarczy go do ugotowania nowego dania. Na przykład łosoś po obróbce termicznej traci ok. 30 proc objętości. Współpraca z dostawcą ryb musi być na tyle elastyczna, by udało się dowieźć towar w odpowiedniej ilości na czas i aby obu stronom się opłacało. Potrzebne są również duże powierzchnie magazynowe dla towaru stałego (mleko, twarożki, kefiry), które zamawiamy w dużych opakowaniach zbiorczych, często produkowanych specjalnie dla nas.

Czy dostawcy produktów spożywczych nadążają za potrzebami tego rynku?

To zaczyna się zmieniać. Producenci widzą duży potencjał w tym rynku. Zaczynają się dostosowywać. Na początku było ciężko jeśli chodzi o nabiał, mięsa, warzywa i owoce. (...) Sprawdźcie dalszą część rozmowy o dostawcach TUTAJ, w naszym nowym portalu HORECATRENDS.PL!

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 184) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.