Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Makarun w I pół. 2019 r. otworzył siedem nowych lokali

Po odważnym rebrandingu marka Makarun Spaghetti and Salad umocniła swoją pozycję na polskim rynku franczyzowym.  W pierwszym półroczu sieć otworzyła siedem nowych lokali. W najbliższym czasie planowane są jeszcze dwa otwarcia. Trwają też przygotowania do uruchomienia punktów zagranicznych.

Makarun w I pół. 2019 r. otworzył siedem nowych lokali
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 06-08-2019, 13:57

Sieć Makarun miała mocne wejście w rok 2019. Opracowana wraz z firmą Schwitzke&Górski nowa wersja Makaruna oznaczała dość radykalne zmiany. Dotyczyły one głównie wizerunku. Doprowadziły m.in. do zmiany logo, wystroju lokali, stylu komunikacji w mediach społecznościowych. W mniejszym stopniu objęły menu, które – jak wynika z badań Customer Experience, przeprowadzonych na zlecenie marki - nie wymagało większych korekt. Jednak również karta dań została odświeżona, wprowadzono nowe pozycje, pasty są teraz mniej kaloryczne, klienci zaś dzięki formule live cooking mogą zobaczyć jak przygotowuje się ich spaghetti.

- Wszystkie te innowacje miały otworzyć naszą markę na nowe grupy klientów. Byliśmy w ich wprowadzaniu konsekwentni. Postanowiliśmy zaistnieć w kolejnych galeriach handlowych oraz pojawić się w krakowskich biurowcach. Po siedmiu miesiącach widzimy, że inwestycja i zaangażowanie całej firmy w ten proces opłaciło się. Makarun należy dziś do grupy najpopularniejszych polskich marek fast-foodowych – podsumowuje Przemysław Tymczyszyn, jeden ze współwłaścicieli sieci.

W pierwszym półroczu 2019 roku w Polsce pojawiło się 7 nowych pomarańczowych punktów. Z tego dwa, jak zakładali właściciele, w food courtach centrów handlowych w Gliwicach w Galerii Forum i w Lublinie w Galerii VIVO. Powstały też dwa Makaruny w biurowcach w Krakowie – w styczniu w Orange Office i w czerwcu w Avia Software Park. Prowadzone są jako punkty własne marki wywodzącej się ze stolicy Małopolski. Na rozwijanie sieci własnych restauracji pozwoliła m.in. sprzedaż części udziałów do Gastromall Group. Do połączenia sił doszło w lutym.
Nowy design okazał się atrakcyjny dla inwestorów. Trzech z nich zdecydowało się na uruchomienie samodzielnych franczyzowych restauracji w centrach miast: tak było w Łodzi, Bydgoszczy czy w Kaliszu. Inwestor z tej ostatniej miejscowości Adam Frankowski od dawna nosił się z zamiarem zainwestowania w lokal gastronomiczny, ponieważ zauważył, że w Kaliszu jest to ciągle nisza do zagospodarowania. Po przeanalizowaniu różnych ofert franczyzowych zdecydował się na Makaruna.

- O Makarunie słyszałem wcześniej wiele dobrego od kolegów, którzy za czasów studenckich tam się stołowali – mówi Adam Frankowski. – Przy okazji wizyty w Warszawie zajrzałem wiec do jednego z tamtejszych lokali i wszystko wydało mi się tam przemyślane i na miejscu: świetny, instagramowy wystrój, dobre jedzenie. Od razu wiedziałem, że takiego właśnie miejsca brakuje w Kaliszu. Rozmowy z siecią rozpocząłem w styczniu, restaurację otworzyłem w maju. Na brak klientów nie narzekam.

W najbliższych miesiącach planowane są kolejne otwarcia w Sieradzu, Pile, Warszawie, Krakowie oraz Tarnowie. Sieć przygotowuje się także do uruchomienia punktów za granicą m. in. w Dubaju na słynnej sztucznej palmie w centrum handlowo-gastronomiczym The Pointe Jumeirah oraz w dwóch kolejnych krajach, o których sieć będzie informowała już niebawem. Pod szyldem Makaruna działa obecnie 27 spaghetterii.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Makarun Spaghetti and Salad RSS ALERT    /    Przemysław Tymczyszyn RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.171.18
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.